РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000507813<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Полторакіна Н. 
Інклюзивна освіта: навчаємо і виховуємо разом / Н. Полторакіна // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2013. - № 5. - С. 101-104. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто досвід впровадження інклюзивного навчання і виховання в спеціальному навчально-виховному комплексі (СНВК), у якому в семи групах раннього та дошкільного віку і в чотирьох класах інтенсивної педагогічної корекції перебувають діти з різними вадами мовлення та когнітивної сфери, діти з аутизмом, ДЦП та ін. У вигляді схеми наведено ключові принципи інклюзивної освіти, згідно з якими ведеться розробка комплексного підходу до корекції вад, виховання та навчання з метою створення гнучких організаційних форм навчання та виховання дітей з порушеннями мови й інтелекту. Налагоджену у СНВК № 5 систему роботи подано у вигляді схеми. Використання нагромадженого методичного матеріалу, реалізація інноваційних розробок, тісна співпраця зі спеціалізованими установами, де вихованці закладу проходять реабілітацію, з центрами соціальної допомоги сім'ї та дітям району та міста, створення довірливо-партнерських взаємин з членами сімей вихованців визначають зміст комплексної адаптації дітей з аномаліями розвитку.

Рассмотрен опыт внедрения инклюзивного обучения и воспитания в специальном учебно-воспитательном комплексе (СУВК), в котором в семи группах раннего и дошкольного возраста и в четырех классах интенсивной педагогической коррекции находятся дети с разными нарушениями речи и когнитивной сферы, дети с аутизмом, ДЦП и т. п. В виде схемы представлены ключевые принципы инклюзивного образования, на основании которых ведется разработка комплексного подхода к коррекции недостатков, воспитанию и обучению с целью создания гибких организационных форм обучения и воспитания детей с нарушениями речи и интеллекта. Отлаженная в СУВК № 5 система работы представлена в виде схемы. Использование накопленного методического материала, реализация инновационных разработок, тесное сотрудничество со специализированными учреждениями, где воспитанники заведения проходят реабилитацию, с центрами социальной помощи семье и детям района и города, создание доверительно-партнерских взаимоотношений с членами семей воспитанников определяют содержание комплексной адаптации детей с аномалиями развития.

Author of the article informs us of experience in realization inclusive education in special teaching and educational complex "infant school — general education school", where in 7 groups for infant and pre-school education and in 4 classes of intensive pedagogical correction, along with children with dysphasia and cognitive function disorder, there are children with autism, ICP, and others. The experience consists of methodical materials collected, realizations of innovative elaborations, close cooperation with specialized institutions in which inclusive education foster-children take their rehabilitation, cooperation with regional or municipal social service centers for families and children, creation of partnership and trust relations with foster-children's family members.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського