РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000507859<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Чобітько М. Г. 
Проектування впливу освітньо-професійного середовища на становлення особистісно орієнтованої позиції майбутніх учителів / М. Г. Чобітько // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2013. - № 1/2. - С. 26-33. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто освітній простір як єдину мережу багаторівневої організації освіти. Проаналізовано стан дослідження цих концептів в психолого-педагогічній літературі. Досліджено структурні підсистеми цього феномену, зокрема: формальну, інформальну, неформальну та інцедентальну системи освіти. Уточнено змістове наповнення досліджуваних концептів. Визначено основні атрибути гуманістичної спрямованості освітнього середовища у навчальному закладі. На основі досвіду (дванадцятирічного експерименту) гімназії № 1 м. Черкаси з організації загальноосвітнього і професійного середовища визначено психолого-педагогічні умови та вимоги до створення моделі педагогічної підтримки. Окреслено проблеми, які виникали під час експериментальної роботи цього навчального закладу. Особливу увагу приділено рівню особистісно-професійної підготовки учителя.

Рассмотрено образовательное пространство как единый комплекс многоуровневой структуры образования. Проанализировано состояние исследования этих концептов в психолого-педагогической литературе. Изложены структурные подсистемы этого феномена, в частности: формальная, информальная, неформальная и инцедентальная системы образования. Уточнено смысловое наполнение исследуемых концептов. Определены основные атрибуты гуманистической направленности образовательной среды в учебном заведении. На основе опыта (двенадцатилетнего эксперимента) гимназии № 1 г. Черкассы по организации общеобразовательной и профессиональной среды определены психолого-педагогические условия и требования к созданию модели педагогической поддержки. Описаны проблемы, которые возникали в ходе экспериментальной работы этого учебного заведения. Особое внимание уделено уровню личностно-профессиональной подготовки учителя.

Our studies provide a basis to assert that the formation of student-teacher professional positions largely due to how organized learning environment in school. His humanistic orientation is determined by: the presence of reflexive and innovation environment in the educational system, the common design of the educational process of all its members, student-oriented approach to the educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ч489.511

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського