РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000507873<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Жижко О. А. 
Умови впровадження навчальних програм для маргінальних груп населення в Мексиці та Венесуелі / О. А. Жижко // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2013. - № 1/2. - С. 119-122. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Зроблено порівняльно-андрагогічний аналіз умов впровадження навчальних програм для досліджуваної категорії осіб в Мексиці та Венесуелі. Названо головні принципи організації професійно-технічного навчання. Визначено головні критерії розробки організаційно-методичної бази професійного навчання. Виокремлено структурні компоненти в навчанні дорослих: прийняття рішень, критична рефлексія, абстрактна концептуалізація, експериментування. Акцентовано увагу на емотивному компоненті навчання як пріоритетному чиннику ефективності професійного навчання. Констатовано актуалізацію прагматичної взаємодії теорії та практики у пізнавальному процесі дорослих. Визначено наступні елементи професійного навчання маргіналів в Мексиці та Венесуелі: компоненти професійно-технічної освіти та андрагогічна парадигма, сутність якої - у становленні зв’язку між тим, що вивчено ними, та тим, що було в їх минулому досвіді, а також тим, що може бути в майбутніх ситуаціях.

Сделан сравнительно-андрагогический анализ условий внедрения учебных программ для исследуемой категории лиц в Мексике и Венесуэле. Названы главные принципы организации профессионально-технического обучения. Исследованы критерии разработки организационно-методической базы профессионального обучения. Выделены структурные компоненты в обучении взрослых: принятие решений, критическая рефлексия, абстрактная концептуализация, экспериментирование. Акцентировано внимание на эмотивном компоненте обучения как приоритетном факторе эффективности профессионального обучения. Констатирована актуализация прагматического взаимодействия теории и практики в познавательном процессе взрослых. Определены следующие элементы профессионального обучения маргиналов в Мексике и Венесуэле: компоненты профессионально-технического образования и андрагогическая парадигма, суть которой в становлении связи между тем, что изучено ними, и тем, что было, а также тем, что может быть в будущих ситуациях.

It this article are analyzed the implementation conditions of learning programs for marginalized groups in Mexico and Venezuela. The author found that the main categories used in the development of organizational methodological basis of professional training in Mexico and Venezuela, on the one hand, are the components of vocational education, and on the other, elements of andragogical paradigm.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(7Мек)7 + Ч444(7Вен)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського