РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000507875<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Паращенко Л. 
Інфраструктура загальної середньої освіти як конструктор для освітніх реформ / Л. Паращенко // Освіта і упр.. - 2013. - 16, № 1/2. - С. 7-15. - Бібліогр.: с. 15-16 - укp.

Проаналізовано основні складові інфраструктури системи загальної середньої освіти (ЗСО): організації, що функціонують в рамках системи; організації, що забезпечують виконання основних робіт у системі; організації загального профілю. Уточнено сутність, зміст і роль інфраструктури освіти. Виявлено та систематизовано потреби навчальних закладів в відповідних товарах і послугах, описано та структуровано фактори вибору товарів та послуг в аспекті відповідних характеристик (вартість, якість, асортимент, клієнтозорієнтованість). Розглянуто пріоритетні аспекти державного управління розвитком системи ЗСО, а саме: збереження і розвиток здоров’я школярів (створення спеціального державного управління), державна підтримка української мови з досягненням тримовності, управління інформатизацією освіти (розвиток електронної освіти, "відкритих" технологій). Виділено перспективні напрями розвитку навчального середовища для оптимізації ефективності управління освітою.

Проанализированы основные составляющие инфраструктуры системы общего среднего образования (ОСО): организации, функционирующие в рамках системы; организации, обеспечивающие выполнение основных работ в системе; организации общего профиля. Уточнена сущность, содержание и роль инфраструктуры образования. Систематизированы потребности учебных заведений в соответствующих товарах и услугах, описаны и структурированы факторы выбора товаров и услуг в аспекте соответствующих характеристик (стоимость, качество, ассортимент, клиентоориентированность). Рассмотрены приоритетные аспекты государственного управления развитием системы ОСО: сохранение и развитие здоровья школьников (создание специального государственного управления), государственная поддержка украинского языка с достижением в обществе трехъязычия, управление информатизацией образования (развитие электронного образования, "открытых" технологий). Выделены перспективные направления развития образовательной среды для оптимизации эффективности управления образованием.

The author analyzes the concept of “infrastructure of general Secondary Education” in the context of limited resources for reform. Identified the promising areas of learning environment. Posted proposals for measures aimed at effective implementation mechanisms of learning environment, in particular the health of schoolchildren, multilingualism and the potential of open education and e-learning.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського