Кузьменко Л. Учитель у суспільстві знань (акмеологічний підхід) / Л. Кузьменко // Освіта і упр.. - 2013. - 16, № 1/2. - С. 17-22. - укp.Експериментально досліджено погляди студентів на роль вчителя: відзначено актуальність асертивності, відкритості та високого рівня культури викладача; підкреслено, що, з точки зору студентів, вчителі несуть більшу відповідальність за якість освіти. Констатовано необхідність вивчення предметів акмеологічного спрямування. Підкреслено тезу щодо актуальності акметехнологій, які розглядають учня активним суб’єктом в навчально-виховному процесі. Зроблено порівняльний аналіз знаннєвої моделі та компетентністної парадигми навчання. Сформульовано вимоги до особистості педагога-акмелога, основними з яких є професіоналізм та самоосвіта. Экспериментально исследованы взгляды студентов на роль учителя: отмечена актуальность позитивного отношения к учителю, открытости и высокого уровня культуры преподавателя; подчеркнуто, что с точки зрения студентов учителя несут большую ответственность за качество образования. Констатирована необходимость изучения предметов акмеологического направления. Подчеркнут тезис об актуальности внедрения акметехнологий, которые рассматривают ученика как активного субъекта учебно-воспитательного процесса. Сделан сравнительный анализ знаниевой модели и компетентностной парадигмы обучения. Сформулированы требования к личности педагога-акмелога, основными из которых являются профессионализм и самообразование. This article deals with questions what contemporary teacher of the current level of creativity should be in the context of acmeology. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|