РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000507880<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шеремет М. 
Роль критичного мислення у формуванні інформаційної компетентності старшокласників / М. Шеремет // Освіта і упр.. - 2013. - 16, № 1/2. - С. 62-67. - укp.

Проаналізовано процес розвитку критичного мислення як інструменту формування інформаційної компетентності школярів. Розглянуто три класи структурно функціональних властивостей діяльнісної теорії мислення: інтенціальні, інструментальні, кондиціональні. Висвітлено концептуальні положення моделі розвитку критичного мислення, в якій виділено наступні структурні блоки: блок цілепокладання, змістовий блок, технологічний, критеріально-оцінний і відповідні кожному блоку критерії та показники сформованості критичного мислення. Сформульовано рівні сформованості критичного мислення: низький, середній, високий. Виокремлено педагогічні умови ефективності функціонування моделі розвитку критичного мислення: відповідність структури історичної дисципліни структурі критичного мислення, зв'язок індивідуального і колективного характеру процесу навчання, використання різних типів і видів задач.

Проанализирован процесс развития критического мышления как инструмента формирования информационной компетентности школьников. Рассмотрены три класса структурно функциональных свойств деятельностной теории мышления: интенциальные, инструментальные, кондициональные. Освещены концептуальные положения модели развития критического мышления, в которой выделены следующие структурные блоки: блок целеполагания, содержательный блок, технологический, критериально-оценочный и соответствующие каждому блоку критерии и показатели сформированности критического мышления. Определены уровни сформированности критического мышления: низкий, средний, высокий. Выделены педагогические условия эффективности функционирования модели развития критического мышления: соответствие структуры исторической дисциплины структуре критического мышления, связь индивидуального и коллективного характера процесса обучения, использование различных типов и видов задач.

The process of forming of informational competence of students is examined by facilities of critical thinking.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського