РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000507890<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Філіпова В. 
Зарубіжний досвід державно-громадського управління освітою / В. Філіпова // Освіта і упр.. - 2013. - 16, № 1/2. - С. 144-149. - укp.

Описано та досліджено певні аспекти та механізми здійснення принципу державно-громадського управління освітою окремих європейських країнах, зокрема в Іспанії, де основними напрямами трансформації системи освіти стали фінансування освітньої системи, гарантія загальної середньої освіти, децентралізація. Актуальним, з точки зору автора, є досвід реформування системи освіти у Франції, який супроводжувався перерозподілом функцій на користь місцевих служб; спільними рисами системи загальної та спеціальної освіти в країнах Північної Європи є вплив місцевої комунальної влади на роботу ЗНЗ. Виокремлено досвід реформування управління системою освіти в США, яку децентралізовано і диверсифіковано; основними принципами модернізації системи освіти в Російській Федерації є відкритість освіти, перехід від патерналістської моделі до моделі взаємної партнерської відповідальності. Констатовано, що виявлені тенденції та шляхи реалізації громадянської школи в зарубіжних країнах є актуальними в контексті модернізації вітчизняної системи освіти.

Описаны и исследованы некоторые аспекты и механизмы осуществления принципа государственно-общественного управления образованием в отдельных европейских странах, в частности в Испании, где основными направлениями трансформации системы образования стали финансирование образовательной системы, гарантия общего среднего образования, децентрализация. Актуальным, с точки зрения автора, есть опыт реформирования системы образования во Франции, который сопровождался перераспределением функций в пользу местных служб; общими чертами системы общего и специального образования в странах Северной Европы является влияние местной коммунальной власти на работу средних учебных заведений. Выделен опыт реформирования управления системой образования в США, которая децентрализована и диверсифицирована; основными принципами модернизации системы образования в Российской Федерации является открытость образования, переход от патерналистской модели к модели взаимной партнерской ответственности. Констатировано, что выявленные тенденции и пути реализации гражданской школы в зарубежных странах являются актуальными в контексте модернизации отечественной системы образования.

In the article is given short-story description of experience of state-public management education in separate foreign countries and mechanism of his practical realization. Are described general tendencies and difference of ways which the states to go to modern civil school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4/8)7к + Ч311.53

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського