РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000507902<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гуржій А. М. 
Дослідження ефективності використання динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 1. - С. 82-87. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто питання визначення оптимальних варіантів змістового наповнення, структуризації динамічних аудіовізуальних електронних засобів (ДАВЕЗ) як автономних мультимедійних засобів навчання (АМЗН) та оптимальної технології подачі й пояснення навчального матеріалу за їхньою допомогою. Висвітлено результати чотирьох експериментально-емпіричних досліджень з означеної проблеми. Визначено динаміку рівня уваги учнів і знаходження такого часу демонстрації ДАВЕЗ, коли рівень уваги найвищий і найнижчий. З’ясовано ефективність застосування етапного методу подачі навчального матеріалу та введення в змістове наповнення ДАВЕЗ як АМЗН інформації для організації пізнавальної діяльності, яка зобов’язує учнів на всіх етапах навчання виконувати розумові дії. Виявлено ефективність застосування таких форм постановки запитань: запитання повідомляє усно диктор чи вони записані на інформаційному полі. Досліджено оптимальні значення тривалості, середньої швидкості подачі й пояснення навчального матеріалу та його обсягів. Доведено, що використання ДАВЕЗ як АМЗН виправдане, оскільки сприяє не тільки повнішій реалізації наочності навчання, але і його інтенсифікації та раціоналізації. Зазначено, що досягти прогнозованих позитивних результатів можна, якщо в змістовому наповненні АВЕЗ як АМЗН, їхній структуризації й технології використання враховувати оптимальні значення обсягів і швидкості подачі навчальної інформації, що відповідають пізнавальним можливостям учнів.

Рассмотрены вопросы определения оптимальных вариантов содержательного наполнения, структуризации динамических аудиовизуальных электронных средств (ДАВЕС) как автономных мультимедийных средств обучения (АМСО) и оптимальной технологии подачи и объяснения учебного материала с их помощью. Представлены результаты четырех экспериментально-эмпирических исследований по данной проблеме. Определена динамика уровня внимания учащихся и нахождение того времени демонстрации ДАВЕС, когда уровень внимания высокий и низкий. Выяснена эффективность применения этапного метода подачи учебного материала и введения в содержательное наполнение ДАВЕС как АМСО информации для организации познавательной деятельности, обязывающей учащихся на всех этапах обучения выполнять умственные действия. Выявлена эффективность применения таких форм постановки вопросов: вопрос сообщает устно диктор или они записаны на информационном поле. Исследованы оптимальные значения продолжительности, средней скорости подачи и объяснения учебного материала и его объемов. Доказано, что использование ДАВЕС как АМСО оправдано, поскольку способствует не только более полной реализации наглядности обучения, но и его интенсификации и рационализации. Отмечено, что достичь прогнозируемых положительных результатов можно, если в содержательном наполнении ДАВЕС как АМСО, их структуризации и технологии использования учитывать оптимальные значения объемов и скорости подачи учебной информации, соответствующей познавательным возможностям учащихся.

The problems of determining the optimal variants of substantive content, structuring of dynamic audio-visual electronic media (DAVES) as a stand-alone multimedia learning tools (AMSO) and the optimal technology supply and explanations of educational material with them. The results of four experimental and empirical research on the issue. Determined by changes in the level of attention of students and finding one-time demonstration DAVES, when the level of attention is high and low. Clarified the effectiveness of the method of staged presentation of teaching material and the introduction of informative content as DAVES AMSO information to the organization of cognitive activity, which requires the students at all stages of learning to perform mental activities. The effective use of such forms of asking questions: the question of speaker or oral reports are recorded in the information field. The optimal value of the duration, the average feed speed and explanations educational material and its volume. It is proved that the use of DAVES AMSO as justified as it helps not only to a fuller realization of visual learning, but its intensification and rationalization. It is noted that to achieve positive results can be predicted if the content filling DAVES as AMSO, their structure and the use of technology to take into account the optimal values of the volume and speed of delivery of educational information, relevant cognitive capabilities of students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського