РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000507908<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бакіров В. С. 
Креативна модель медіаосвіти: експеримент Каразінського університету / В. С. Бакіров, Л. В. Стародубцева // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 2. - С. 29-38. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розкрито психічні механізми самореалізації особистості в медіа просторі з урахуванням віку дитини. Вказано, що в основі розвитку особистості лежить дія нужди як генетично вихідної одиниці людського розвитку та існування. Як інформаційно-енергетичний потік нужда специфічно сполучає біологічні й соціальні детермінанти людського існування, серед них і нові можливості , зумовлені розвитком комунікативних засобів. Викладено суть застережень та больових точок, які треба враховувати медіаосвіті. Наведено п’ять найважливіших складових, починаючи з необмеженості внутрішньої мотивації дітей, підлітків та дорослих у віртуальному світі й й закінчуючи відсутністю об’єктивного само звітування та зовнішньої оцінки власних дій та перелік основних он-лайн ризиків. Відмічено психічні механізми привабливості Інтернет-простору в дошкільному віці, у молодших школярів, в ранньому підлітковому й старшому підлітковому віці. Запропоновано рекомендації підвищення безпеки дитини в Інтернеті, які ґрунтуються на психічних механізмах самореалізації особистості в медіа просторі.Представлено короткий історико-теоретичний екскурс у проблему визначення альтернативних стратегій медіаосвіти в межах креативної моделі тлумачення цього конценту. Визначено той факт, що ледь не у кожному концептуально напруженому поняттю тепер цілком обґрунтовано добавлено префікс „медіа”. Виділено три етапи народження поняття „медіаосвіта”: „латентний період” (перша половина ХХ ст.); „інтелектуальна інавгурація” (1970-1980-ті рр.); та „схоластичний період” – розгортання багатослівних епігонських коментарів і нескінченних повторів, з одного боку і деталізація, диференціація, найтонше шліфування сенсів терміна – з другого боку. Розглянуто експеримент Каразінського університету як відкритий майданчик пошуку освітньої моделі в умовах „медіального повороту ”гуманітарного знання. Відмічено високу оцінку результати експерименту: постійний попит серед абітурієнтів на нову спеціальність„Медіакомунікації ” – конкурс навіть на контрактну форму навчання, успіхи в працевлаштуванні в медіа закладах України і Росії, зацікавленість іноземних студентів навчанням у магістратурі.Представлено короткий історико-теоретичний екскурс у проблему визначення альтернативних стратегій медіаосвіти в межах креативної моделі тлумачення цього концепту. Експеримент Каразінського університету розглянуто як відкритий майданчик пошуку освітньої моделі в умовах "медіального повороту" гуманітарного знання.

Раскрыты психические механизмы самореализации личности в медиапространстве с учетом возраста ребенка. Указано, что в основе развития личности лежит действие нужды как генетически исходной единицы человеческого развития и существования. Как информационно-энергетический поток нужда специфически соединяет биологические и социальные детерминанты человеческого существования, включая и новые возможности, обусловленные развитием коммуникативных средств. Изложены суть оговорок и болевых точек, которые нужно учитывать медиаобразовании. Приведены пять важнейших составляющих, начиная с неограниченности внутренней мотивации детей, подростков и взрослых в виртуальном мире и и заканчивая отсутствием объективного же отчетности и внешней оценки собственных действий и перечень основных онлайн рисков. Отмечено психические механизмы привлекательности Интернет-пространства в дошкольном возрасте, у младших школьников, в раннем подростковом и старшем подростковом возрасте. Предложены рекомендации по повышению безопасности ребенка в Интернете, которые основываются на психических механизмах самореализации личности в медиа пространстве.

The psychological mechanisms disclosed personal fulfillment in the media, taking into account the child's age. Indicated that the basis for the development of personality is the action needs to be genetically basic unit of human development and existence. As information and the flow of energy poverty specifically connects the biological and social determinants of human existence, including the new opportunities arising from the development of the means of communication. Frame the reservations and pain points that you should consider media education. Are five major components, starting with the limitlessness of intrinsic motivation of children, adolescents and adults in the virtual world and the lack of objective and ending with the same reporting and external assessment of their own actions and list of online risks..


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського