РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000507920<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Флярковська О. В. 
Інформаційно-комунікаційні технології в професійно-технічній освіті / О. В. Флярковська // Проф.-техн. освіта. - 2013. - № 2. - С. 13-15. - укp.

Висвітлено основні завдання професійно-технічної освіти в їх пов’язаності із сучасними тенденціями суспільного розвитку. Наголошено на провідному значенні інформаційно-комунікаційних технологій для застосування індивідуального підходу до навчання в професійно-технічних закладах освіти. Проаналізовано стан матеріального забезпечення професійно-технічних закладів освіти комп’ютерами та можливість їх використання для вдосконалення умінь і навичок. Виявлено основні мотиви використання інформаційно-комунікаційних технологій учнями ПТНЗ в навчальному процесі та у вільний від навчання час. Розглянуто аспекти використання Інформаційно-комунікаційних технологій викладачами ПТНЗ. Результати дослідження матеріально-технічного забезпечення ПТНЗ комп’ютерами та рівнем і формами користування ІКТ та Інтернетом серед учнів та викладачів ПТНЗ подано на діаграмах. Доведено, що відсутність вільного доступу до ІКТ знижує ефективність вітчизняної професійно-технічної освіти.

Освещены основные задачи профессионально-технического образования в их связи с современными тенденциями общественного развития. Отмечено ведущее значение информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) для применения индивидуального подхода к обучению в профессионально-технических учебных заведениях (ПТУЗ). Проанализировано состояние материального обеспечения ПТУЗ компьютерами и возможность их использования для совершенствования умений и навыков. Выявлены основные мотивы использования информационно-коммуникационных технологий учащимися ПТУЗ в учебном процессе и в свободное от учебы время. Рассмотрены аспекты использования информационно-коммуникационных технологий преподавателями ПТУЗ. Результаты исследования материально-технического обеспечения ПТУЗ компьютерами, а также уровнем и формами пользования ИКТ и Интернетом среди учащихся и преподавателей ПТУЗ изложены на диаграммах. Доказано, что отсутствие свободного доступа к ИКТ снижает эффективность отечественного профессионально-технического образования.

Elucidated are the basic objectives of vocational education in their connectedness with the modern trends of social development. Noted is the leading role of information and communication technologies for using the individual approach of learning in vocational education. Analyzed is the state of financial support of vocational education and the use of computers to improve pupil’s abilities and skills. Detected are the basic reasons for the use of ICT by VET students in the classroom and on their free time. Considered are the aspects of the use of ICT by teachers of vocational schools. The results of study of logistics VET computers and the level and patterns of use of ICT and the Internet among students and teachers of vocational are presented in charts. It is shown that the lack of free access to ICT reduces the effectiveness of the national VET.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського