РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000507934<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Хриков Є. М. 
Розгляд суперечностей в педагогічних дослідженнях / Є. М. Хриков // Шлях освіти. - 2013. - № 1. - С. 2-7. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Обгрунтовано теоретичні засади виокремлення та формулювання суперечностей в дослідженнях з педагогічної тематики. Визначено основні види суперечностей, які можна класифікувати за змістом, рівнем об'єктивності та типом аргументації. Виокремлено та охарактеризовано логічні структурні елементи кожного з вищеназваних типів. Проаналізовано три основні підходи до вибору аргументації актуальності дослідження, зокрема автори першого декларують актуальність тематики; автори другого - наводять позиції, що заперечують змістове ноповнення іншої; третього - не аргументують підбір критеріїв актуальності теми дослідження. Зроблено теоретичний аналіз категоріального наповнення суперечностей та їх використання в дослідженнях з компаративістики, соціальної та соціологічної педагогіки, історико-педагогічної тематики.

Обоснованы теоретические основы выделения и формулирования противоречий в исследованиях по педагогической тематике. Определены основные виды противоречий, которые можно классифицировать по содержанию, уровню объективности и типу аргументации. Выделены и охарактеризованы логические структурные элементы каждого из вышеназванных типов. Проанализированы три основные подхода к выбору аргументации актуальности исследования, в частности авторы первого декларируют актуальнисть тематики; авторы второго - приводят доводы, отрицающие друг друга; третьего - не аргументируют подбор критериев актуальности темы исследования. Сделан теоретический анализ категориального наполнения противоречий и их использования в исследованиях по компаративистике, социальной и социологической педагогике, историко-педагогических исследованиях.

Grounded theoretical basis of selection and formulation of contradictions in research on pedagogicall topics. The main types of conflicts that can be classified by content, the level of objectivity and the type of argumentation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського