РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000507941<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Козловець М. А. 
Філософія вітчизняної освіти для ХХI століття. Роздуми над книжкою : рецензия / М. А. Козловець // Шлях освіти. - 2013. - № 1. - С. 40-47. - укp.

Зроблено спробу осмислити хід процесів, які відбуваються в сучасній освіті, проаналізувати сучасні реалії вітчизняної освіти, сутність яких стала темою монографії П. Сауха "Сучасна освіта: портрет без прикрас". Обгрунтовано основні напрями концептуалізації нової філософської парадигми освіти, викладені в монографії, а саме: антропологізація сучасної освіти; установка на знання як засіб збереження, відтворення та розвитку культури; становлення особистості, здатної до діалогу; забезпечення принципу "безперервності". Зроблено компаративний аналіз систем освіти США, Великобританії. Принципово новим для вітчизняної літератури є тема вибору стратегії полікультурної освіти в контексті турбулентності процесів міжкультурної взаємодії. Особливу увагу приділено положенням монографії щодо поєднання процесів регулювання та саморегулювання вищої освіти.

Сделана попытка осмыслить ход процессов, происходящих в современном образовании, проанализировать современные реалии отечественного образования, сущность которых стала темой монографии П. Сауха "Современное образование: портрет без украшений". Обоснованы основные направления концептуализации новой философской парадигмы образования, изложенные в монографии, а именно: антропологизация современного образования; установка на знание как средство сохранения, воспроизводства и развития культуры; становление личности, способной к диалогу, обеспечение принципа "непрерывности". Сделан компаративный анализ систем образования США и Великобритании. Принципиально новым для отечественной литературы является тема выбора стратегии поликультурного образования в контексте турбулентности процессов межкультурного взаимодействия. Особое внимание уделено положениям монографии по синхронизации процессов регулирования и саморегулирования высшего образования.

An attempt to understand the course of the processes that occur in modern education, to analyze the current realities of education, the essence of which was the subject of a monography of Saukh P. "Modern Education: unvarnished portrait."


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського