РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000507951<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Вольпян Н. 
Європейський досвід багатостороннього публічно-приватного партнерства в галузі ІКТ-освіти / Н. Вольпян // Вища шк.. - 2013. - № 5. - С. 35-47. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано кращий досвід організації підготовки інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ)-фахівців у європейських країнах, особливо в контексті проблем, які стоять перед ІКТ-освітою Росії та в інших країнах СНД. Вказано, що до постачальників ІКТ відносяться великі комерційні компанії, а також вітчизняні виробники – вендори, зацікавлені в тому, щоб якомога більше професіоналів володіли цими технологіями. Зауважено, що вендори створюють партнерські програми в галузі ІКТ-освіти, керуючись власною корпоративною політикою, дотримуючись принципу надання пільгового доступу до освітніх ресурсів і технологій. Подано схему дослідження найефективніших форм партнерської співпраці, де проаналізовано 100 найбільш значних проектів, реалізованих у 31-ій країні ЄС. Вміщено таблицю кращих практик багатостороннього приватно-державного партнерства в галузі розвитку ІКТ-компетенцій. Наведено рекомендації з налагодження різних форм багатостороннього приватно-державного партнерства в галузі. Висвітлено європейський досвід багатостороннього публічно-приватного партнерства в галузі ІКТ-освіти, зокрема його впровадження в Російській Федерації.

Проанализирован лучший опыт организации подготовки информационно-коммуникационных технологий (ИКТ)-специалистов в европейских странах, особенно в контексте проблем, которые стоят перед ИКТ-образованием России и других странах СНГ. Указано, что к поставщикам ИКТ относятся коммерческие компании, а также отечественные производители - вендоры, заинтересованные в том, чтобы как можно больше профессионалов владели этими технологиями. Отмечено, что вендоры создают партнерские программы в области ИКТ-образования, руководствуясь собственной корпоративной политикой, придерживаясь принципа предоставления льготного доступа к образовательным ресурсам и технологиям. Дана схема исследования эффективных форм партнерского сотрудничества, где проанализированы 100 наиболее крупных проектов, реализованных в 31-ой стране ЕС. Помещена таблица лучших практик многостороннего частно-государственного партнерства в области развития. Приведены рекомендации по наладке различных форм многостороннего частно-государственного партнерства в области ИКТ-компетенций.

Analyzed best practices training of information and communication technology (ICT) professionals in European countries, especially in the context of the problems faced by the ICT education in Russia and other CIS countries. Indicated that ICT providers to include commercial companies, as well as domestic manufacturers - vendors who are interested in the fact that as many professionals possessed these technologies. It is noticed that vendors create affiliate programs in the field of ICT education, guided by its own corporate policy, adhering to the principle of providing preferential access to educational resources and technology.


Індекс рубрикатора НБУВ: З97 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського