РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508022<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сівак В. 
Створення моделі спеціаліста і магістра на основі кластерного аналізу / В. Сівак, В. Турченюк, Р. Россінський // Нова пед. думка. - 2013. - № 1. - С. 183-187. - Бібліогр.: 4 назви. - укp.

З метою оптимізації навчального процесу підготовки спеціалістів і магістрів за умови безперервної професійної освіти обґрунтовано можливість створення дієвої моделі спеціаліста та магістра, методологічним інструментом для розробки якої є кластерний аналіз. Наведено визначення сутності поняття «кластерний аналіз», за допомогою якого реальні об’єкти об’єднуються в групи. Охарактеризовано послідовні етапи, які включає в себе алгоритм методики кластерного аналізу навчального плану. Визначено вимоги до кластерів і послідовність формування їх складу для конкретної дисципліни. Зроблено висновки, що в контексті професійної освіти особливого значення набуває загальнометодологічна підготовка студентів, і кластерне уявлення моделі спеціаліста може стати основою для складання і корекції навчальних планів.

С целью оптимизации учебного процесса подготовки специалистов и магистров в условиях непрерывного профессионального образования обоснована возможность создания действенной модели специалиста и магистра, методологическим инструментом для разработки которой является кластерный анализ. Приведены определения сущности понятия «кластерный анализ», с помощью которого реальные объекты объединяются в группы. Охарактеризованы последовательные этапы, которые включает в себя алгоритм методики кластерного анализа учебного плана. Определены требования к кластерам и последовательность формирования их состава для конкретной дисциплины. Сделаны выводы, что в контексте профессионального образования особое значение приобретает методологическая подготовка студентов, и кластерное представление модели специалиста может стать основой для составления и коррекции учебных планов.

We consider the cluster model of the educational process in order to optimize language progress.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського