РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508024<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Прохоров Б. 
Психологічний аспект забезпечення наступності змісту в системі ступеневої освіти / Б. Прохоров // Нова пед. думка. - 2013. - № 1. - С. 191-193. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто проблему наступності змісту в системі ступеневої вищої освіти в контексті різних підходів: філософського, педагогічного, соціологічного, психологічного. Увагу зосереджено на методології діяльнісного (компетентнісного) підходу, реалізація якого у системі освіти дозволяє засвоювати історичний досвід людства не тільки шляхом передачі інформації людині, а в процесі її власної діяльності, спрямованої на явища та предмети навколишнього світу, що сприяє зростанню компетентності фахівця. Приділено увагу значенню освітньо-кваліфікаційної характеристики фахівця в оновленні змісту освіти. Показано перспективність застосування компетнтнісно-діяльнісного підходу при побудові практико-орієнтованого навчання у системі технічної освіти. Змістом психологічної складової забезпечення безперервності ступеневої вищої та післядипломної освіти є збагачення комплексу компетенцій та якісно нова теоретична форма здійснення діяльності.

Рассмотрена проблема преемственности содержания в системе многоуровневого высшего образования в контексте различных подходов: философского, педагогического, социологического, психологического. Внимание сосредоточено на методологии деятельностного (компетентностного) подхода, реализация которого в системе образования позволяет усваивать исторический опыт человечества не только путем передачи информации человеку, а в процессе его собственной деятельности, направленной на явления и предметы окружающего мира, способствующей росту компетентности специалиста. Уделено внимание значению образовательно-квалификационной характеристики специалиста в обновлении содержания образования. Показана перспективность применения компетнтностно-деятельностного подхода при построении практико-ориентированного обучения в системе технического образования. Содержанием психологической составляющей обеспечения непрерывности ступенчатого высшего и последипломного образования является обогащение комплекса компетенций и качественно новая теоретическая форма осуществления деятельности.

Approach of activity to the problem of succession of maintenance in the system of education allows to carry out the transmission of historical experience of humanity not by the transmission of information, but in the process of own activity, directed on transformation of outward things (forming of jurisdiction).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського