Андрощук І. Цілі та організація педагогічного експерименту з управління розвитком професійної компетентності вчителів-філологів у міжатестаційний період / І. Андрощук // Нова пед. думка. - 2013. - № 1. - С. 247-249. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Зосереджено увагу на організації педагогічного експерименту, проведеного з метою перевірки ефективності педагогічних умов та запропонованої технології розвитку професійної компетентності вчителів-філологів у міжатестаційний період. Впродовж 2008 – 2012 рр. було розроблено критерії оцінювання рівнів сформованості професійної компетентності вчителів-філологів у міжатестаційний період та в ході констатувального експерименту встановлено їх показники, експериментально перевірено модель управління розвитком професійної компетентності вчителя-філолога у міжатестаційний період; у експериментальних групах запроваджено спецкурс «Розвиток професійної компетентності вчителя-філолога в міжатестаційний період». Подано таблицю з результатами формувального експерименту, під час якого оцінювався рівень володіння структурними компонентами професійної компетентності в експериментальних та контрольних групах. Визначено ефективність запровадження розробленої моделі управління розвитком професійної компетентності вчителя-філолога у міжатестаційний період. Сосредоточено внимание на организации педагогического эксперимента, который был проведен с целью проверки эффективности педагогических условий и предложенной технологии развития профессиональной компетентности учителей-филологов в межаттестационный период. На протяжении 2008 - 2012 г. были разработаны критерии оценки уровней сформированности профессиональной компетентности учителей-филологов в межаттестационный период и в ходе констатирующего эксперимента определены их показатели. Экспериментально проверена модель управления развитием профессиональной компетентности учителя-филолога в межаттестационный период; в экспериментальных группах введен спецкурс «Развитие профессиональной компетентности учителя-филолога в межаттестационный период». Представлена таблица с результатами формирующего эксперимента, во время которого оценивался уровень владения структурными компонентами профессиональной компетентности в экспериментальных и контрольных группах. Определена эффективность внедрения разработанной модели управления развитием профессиональной компетентности учителя-филолога в межаттестационный период. In the article an author describes preparation and organization of pedagogical, experiment on management of teachers-philologists professional competence development. Also the results of establishing experiment and the effectiveness of the teacher-philologist's professional competence development management model within the attestation period are provided in the article. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р7-203
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|