Костюкова Т. Аналогія як метод формування у студентів продуктивно-творчого мислення / Т. Костюкова, В. Сівак // Нова пед. думка. - 2013. - № 1. - С. 277-280. - укp.Обґрунтовано використання міждисциплінарного підходу в навчальному процесі як одного з методів аналізу складних явищ, що вивчаються різними дисциплінами. З метою формування у студентів міждисциплінарного продуктивно-творчого мислення запропоновано застосовувати метод аналогій як один із евристичних методів наукового дослідження для вивчення різноманітних наукових проблем. Розглянуто приклади стимулювання у студентів самостійного творчого мислення за допомогою застосування аналогій. Підкреслено, що використання методу аналогій у навчальному процесі студентами підвищує ефективність організації інформації та допомагає у формуванні власної гіпотези та висновку, а також поліпшує керування розумовою діяльністю студентів. Обосновано использование междисциплинарного подхода в учебном процессе как одного из методов анализа сложных явлений, изучаемых различными дисциплинами. С целью формирования у студентов междисциплинарного продуктивно-творческого мышления предложено применять метод аналогий как один из эвристических методов научного исследования для изучения различных научных проблем. Рассмотрены примеры стимулирования у студентов самостоятельного творческого мышления с помощью применения аналогий. Подчеркнуто, что использование метода аналогий в учебном процессе студентами повышает эффективность организации информации и помогает в формировании собственной гипотезы и вывода, а также улучшает управление умственной деятельностью студентов. Analogy as a method of forming the students' productive and creative thinking Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|