РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508093<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Маслов В. 
Моделювання педагогічних систем: сутність та технологія / В. Маслов // Післядипломна освіта в Україні. - 2013. - № 1. - С. 15-18. - укp.

На базі багаторічного досвіду роботи експертної ради ВАК України та спеціалізованих рад із захисту дисертаційних досліджень доведено, що рівень наукового обґрунтування моделей у педагогічних дослідженнях відстає від вимог сьогодення і є актуальною проблемою. Відзначено, що головною метою моделювання є створення робочого аналога, максимально наближеного до наявного оригіналу, або його мисленнєвого уявлення. Зауважено, що моделювання систем вимагає знання відповідних методологічних і теоретичних положень. Розглянуто структуру моделей систем. Вміщено схему моделі формування компетентності керівників ВНЗ. Звернено увагу на кількість та зміст компонентів структурної складової моделі. Висвітлено наступні складові моделі: теоретично-методологічну, в яку входять теорія управління та теорія менеджменту, змістове наповнення, структурно-організаційну, організаційно-процедурну, оцінку загальних результатів формування компетентності керівника ЗНЗ.

На базе многолетнего опыта работы экспертного совета ВАК Украины и специализированных советов по защите диссертационных исследований доказано, что уровень научного обоснования моделей в педагогических исследованиях отстает от требований настоящего времени и является актуальной проблемой. Отмечено, что главной целью моделирования является создание рабочего аналога, максимально приближенного к имеющемуся оригиналу, или его мысленного представления. Отмечено, что моделирование систем требует знания соответствующих методологических и теоретических положений. Рассмотрена структура моделей систем. Помещена схема модели формирования компетентности руководителей ВУЗ. Обращено внимание на количество и содержание компонентов структурной составляющей модели. Освещены следующие составляющие модели: теоретически методологическая, в которую входят теория управления и теория менеджмента, содержательное наполнение, структурно-организационная, организационно-процедурная, оценка общих результатов формирования компетентности руководителя ОУЗ.

On the basis of years of experience of the expert council of SCC of Ukraine and specialized councils for defense of dissertation research proved that the level of scientific substantiation of models in educational research lags far is the actual problem. It is noted that the main purpose of modeling is to create a desktop counterpart, as close as possible to the existing original or its mental representation. It is noted that the simulation systems requires knowledge of the relevant methodological and theoretical positions. The structure of the system models. Put circuit model for the formation of competence of heads of universities. Attention is paid to the number and content of the components of structural component of the model


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського