РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508099<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Новіцька І. 
Теоретичні основи управління навчальним процесом вищого навчального закладу / І. Новіцька, Н. Павлюк // Післядипломна освіта в Україні. - 2013. - № 1. - С. 34-37. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено сучасний стан розвитку національної системи освіти в Україні, який характеризується докорінними змінами, що відбуваються в усіх сферах життя нашого суспільства. Визначено функції управління: постановка цілей навчання та прогнозування його результатів, прийняття рішень, організація і виконання поставлених завдань, забезпечення комунікації взаємодії вчителя й учня, викладача та студента у процесі управління. Висвітлено критерії результативності навчання: рівень розвитку професійних і соціально значущих якостей, які визначають професійну майстерність, компетентність; рівень професійної спрямованості, ставлення студента до професії, майбутньої діяльності. Зауважено, що в управлінні навчальним закладом слід застосовувати діагностику та прогнозування для передбачення результатів. Зроблено висновок, що професійна якість сучасного фахівця потребує цілої системи особистісних якостей, соціально-психологічних рис та професійних здібностей, формування яких є найважливішим завданням управління.

Исследовано современное состояние развития национальной системы образования в Украине, которое характеризуется коренными изменениями, происходящими во всех сферах жизни общества. Определены функции управления: постановка целей обучения и прогнозирование его результатов, принятие решений, организация и выполнение поставленных задач, обеспечение коммуникации взаимодействия учителя и ученика, преподавателя и студента в процессе управления. Освещены критерии результативности обучения: уровень развития профессиональных и социально значимых качеств, которые определяют профессиональное мастерство, компетентность, уровень профессиональной направленности, отношение студента к профессии, будущей деятельности. Отмечено, что в управлении учебным заведением следует применять диагностику и прогнозирование для предсказания результатов. Сделан вывод, что профессиональные качества современного специалиста требуют целой системы личностных качеств, социально-психологических черт и профессиональных способностей, формирование которых является важнейшей задачей управления.

Іnvestigated the current state of development of the national education system in Ukraine, which is characterized by dramatic changes taking place in all spheres of society. The functions of management: goal setting training and prediction of the results, decision making, organization and execution of tasks, providing communication interaction between teacher and student, teacher and student in the management process. Lighted learning performance criteria: the level of development of professional and socially significant qualities that define the professional skills and competence level of professional orientation, the ratio of students to the profession, future activities. It is noticed that in the management of the institution should be applied diagnosis and prediction - predict the results. It is concluded that the professional quality of modern specialist requires a whole system of personality traits, social-psychological traits and professional skills, the formation of which is the most important task of management.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.410

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського