РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508109<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Яковець В. 
Проблеми організації навчального процесу у вищих навчальних закладах в контексті реалізації ідей Болонського процесу / В. Яковець // Післядипломна освіта в Україні. - 2013. - № 1. - С. 67-69. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто основні ідеї Болонського процесу, який триває майже 15 років. Зафіксовано, що навчальний процес у ВНЗ – це керована самостійна робота студентів; індивідуалізація навчального процесу , спрямована на виявлення й розвиток кращих індивідуальних якостей кожного студента; варіативність і гнучкість навчання; формування в студентів здатності до працевлаштування; розвиток і впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій; інтеграція освіти та науки; забезпечення мобільності студентів і викладачів; створення системи навчання впродовж життя. Висвітлено проблеми освітньої діяльності ВНЗ України ІІІ - IV рівнів акредитації в контексті реалізації Болонського процесу. Вказано, що запровадження кредитно-модульної системи зіткнулося із серйозними труднощами: фінансово-економічними, організаційними та психологічними. Зауважено, що відійшли в минуле ті часи, коли навчальна інформація озвучувалася викладачем під час лекцій і фіксувалась у студентських конспектах. Констатовано, що для реалізації реформаторських ідей Болонського процесу і кардинального покращення якості освіти необхідно готувати нову генерацію викладачів вищої школи, яка б добре володіла сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями. Окреслено шляхи впровадження ідей Болонського процесу в освітню діяльність ВНЗ.

Рассмотрены основные идеи Болонского процесса, который длится почти 15 лет. Отмечено, что учебный процесс в ВУЗ – это управляемая самостоятельная работа студентов; индивидуализация учебного процесса, направленная на выявление и развитие лучших индивидуальных качеств каждого студента. Это также вариативность и гибкость обучения; формирование у студентов способности к трудоустройству, развитие и внедрение современных информационно-коммуникационных технологий; интеграция образования и науки, обеспечение мобильности студентов и преподавателей, создание системы непрерывного обучения. Освещены проблемы образовательной деятельности ВУЗ Украины III - IV уровней аккредитации в контексте реализации Болонского процесса. Указано, что внедрение кредитно-модульной системы столкнулось с серьезными трудностями: финансово-экономическими, организационными и психологическими. Отмечено, что ушли в прошлое те времена, когда учебная информация озвучивалась преподавателем во время лекций и фиксировалась в студенческих конспектах. Констатировано, что для реализации реформаторских идей Болонского процесса и кардинального улучшения качества образования необходимо готовить новое поколение преподавателей высшей школы, которая хорошо владеет современными информационно-коммуникационными технологиями. Определены пути внедрения идей Болонского процесса в образовательную деятельность ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського