РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508119<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Коцан І. 
Професійна підготовка сучасного вчителя: проблеми і орієнтири / І. Коцан // Вища освіта України. - 2013. - № 2. - С. 13-19. - Бібліогр.: 4 назви. - укp.

Проаналізовано ряд проблем в підготовці педагогічних працівників ВНЗ, зокрема низький престиж професії вчителя, упереджене ставлення вчителів до учнів, несправедливе оцінювання їх знань, неефективну взаємодію вчителів з батьками, психологічне приниження школярів тощо. Обгрунтовано необхідність уведення діяльнісних та інноваційних методів роботи в систему вищої освіти. Наголошено на актуальності створення Асоціації ректорів педагогічних університетів Європи та розробки Педагогічної Конституції Європи, підгрунтям якої є поєднання інтеграційних, глобалізаційних процесів та національних особливостей країн. Особливу увагу приділено впровадженню системи педагогічних практик в контексті стандартизації педагогічної підготовки, серед яких названо громадянську, волонтерську, культурологічну, виховну, навчальну та переддипломну практики.

Проанализированы проблемы в подготовке педагогических работников ВУЗ, в частности низкий престиж профессии учителя, предвзятое отношение учителей к ученикам, несправедливое оценивание их знаний, неэффективное взаимодействие учителей с родителями, психологическое унижение школьников и т.д. Обоснована необходимость введения деятельностных и инновационных методов работы. Подчеркнута актуальность создания Ассоциации ректоров педагогических университетов Европы и разработки Педагогической Конституции Европы, основополагающими принципами которой являются интеграционные, глобализационные процессы и учет национальных особенностей стран. Особое внимание уделено внедрению системы педагогических практик в контексте стандартизации педагогической подготовки, в частности: гражданской, волонтерской, культурологической, воспитательной, учебной и преддипломной практик.

Every country is interested in the vocational training of the teachers that would not only provide the realization of the multiple tasks of the compulsory education but would raise the standards of the general education and culture of its citizens to a profoundly higher level. It is true that it is very hard to train such professionals.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського