РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508133<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гаращук О. 
Вдосконалення парадигми розвитку вищої освіти в контексті розбудови інноваційної економіки / О. Гаращук, В. Куценко, І. Содоль // Вища освіта України. - 2013. - № 2. - С. 102-108. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

З'ясовано значення інновацій в системі вищої освіти. Наведено складові моделі ІТ, які застосовуються в освітній сфері: електронні підручники, тестові програми, інформаційно-пошукові системи. Проведено компаративний аналіз фінансування вищої освіти в країнах ЄС і Україні. Доведено необхідність вдосконалення форм і методів, змісту та підходів до формування професійної компетентності, підгрунтям якої є розробка структури системи загальнотехнологічних знань студентів, в якій виокремлено такі елементи: знання фундаментальних законів розвитку технологічних явищ; засвоєння провідних технологічних теорій, категорій, понять; дані про базові технологічні факти та технології. Констатовано актуальність переходу від фактологічної моделі навчання до методологічної - "навчити вчити", а також підвищення якості підготовки кадрів як необхідної передумови розбудови економіки знань.

Выяснено значение инноваций в системе высшего образования. Приведены составляющие модели ИТ, применяемые в образовательной сфере: электронные учебники, тестовые программы, информационно-поисковые системы. Доказана необходимость совершенствования форм и методов, содержания и подходов к формированию профессиональной компетентности, основой которой является разработка структуры системы общетехнологических знаний студентов, в которой выделены следующие элементы: знание фундаментальных законов развития технологических законов; усвоение ведущих технологических теорий, категорий, понятий; данные о базовых технологических фактах и технологиях. Осуществлен компаративный анализ финансирования высшего образования в странах ЕС и Украине. Исследована актуальность перехода от фактологической модели обучения к методологической - "научить учиться", а также повышения качества подготовки кадров как необходимой предпосылки развития экономики знаний.

Reveals the importance of higher education in shaping the innovation economy, analyzes the current state of education and its ability to provide quality educational services, justified ways of improving the paradigm of higher education, improving the quality of training as an important precondition of a knowledge economy.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к94 + Ч484(4) к94 + У9(4УКР)497.40

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського