РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508146<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Адаменко О. 
Методологічні засади дослідження історії розвитку педагогічної науки / О. Адаменко // Рідна шк.. - 2013. - № 1/2. - С. 8-14. - Бібліогр.: 32 назв. - укp.

Обгрунтовано правомірність історико-наукового дослідження педагогічної науки. Виокремлено ознаки системи, притаманні педагогічній науці та обумовлено використання системного підходу щодо вивчення історії розвитку педагогічної науки. Названо основні філософські та наукознавчі підходи дослідження історії та передбачення розвитку сучасної педагогічної науки. Визначено переваги парадигмального підходу до вивчення історії розвитку педагогічної науки. Сформовано керівні принципи дослідження історії педагогічної науки. Висловлено рекомендації до викладення результатів історико-педагогічного дослідження та принципи об’єктивної побудови висновків.

Обоснована правомерность историко-научного исследования педагогической науки. Выделены признаки системы, свойственные педагогической науке и обусловлено использование системного подхода к изучению истории развития педагогической науки. Названы основные философские и науковедческие подходы к исследованию истории и прогнозированию развития современной педагогической науки. Определены преимущества парадигмального подхода к изучению истории развития педагогической науки. Сформированы руководящие принципы исследования истории педагогической науки. Высказаны рекомендации по изложению результатов историко-педагогического исследования и принципы объективного построения выводов.

Substantiated is the validity of historical and scientific study of pedagogy. Highlighted are the system features of pedagogical science and conditioned the using a systematic approach for the study of the history of pedagogy. Denominated are the major philosophical and scientific approaches to investigate history and to predict the development of modern pedagogy. Defined are the benefits of paradigm approach to the study of the history of pedagogy. Formed are the guidelines for research of history of pedagogy. Recommendations were made on account of the results of historical and pedagogical research and the principles of objective design of conclusions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю + Ч30 в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського