РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508150<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Митник О. 
Розвиток конкурентоспроможності сучасного вчителя у межах внутрішньо шкільної методичної роботи / О. Митник // Рідна шк.. - 2013. - № 1/2. - С. 37-42. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розкрито зміст понять "педагогічна інтуїція", "педагогічна імпровізація", "педагогічна рефлексія", "педагогічна техніка" та "конкурентноспроможний вчитель". Описано змістові та функціональні аспекти пізнавальної, мотиваційної та соціальної сфер особистості педагога. Виокремлено знання та уміння, якими повинен володіти та розвивати конкурентоспроможний фахівець-вчитель. З’ясовано основні якості педагогічного мислення та психофізіологічні можливості викладання, що формують та посилюють навчально-виховний вплив. Визначено сприятливі для професійного росту вчителя умови та принципи побудови методичної роботи в навчальному закладі. Запропоновані практичні вправи на розвиток професійного педагогічного мислення вчителя.

Раскрыто содержание понятий "педагогическая интуиция", "педагогическая импровизация", "педагогическая рефлексия", "педагогическая техника" и "конкурентоспособный учитель". Описаны содержательные и функциональные аспекты познавательной, мотивационной и социальной сфер личности педагога. Выделены знания и умения, которыми должен владеть и развивать конкурентоспособный специалист-учитель. Выявлены основные качества педагогического мышления и психофизиологические возможности преподавания, которые формируют и усиливают учебно-воспитательное влияние. Определены благоприятные для профессионального роста учителя условия и принципы построения методической работы в учебном заведении. Предложены практические упражнения для развития профессионального педагогического мышления.

Disclosed is the essence of concepts of educational intuition, teaching improvisation, teaching reflection, teaching technology and competitive teacher. Described are the content and functional aspects of cognitive, motivational, and social spheres ofthe teacher individual. Identified are knowledge and skills that should own and develop a competitive specialist teacher. Emphasized are basic quality of teacher thinking and physiological features of teaching that shape and enhance teaching and educational impact. Identified are favorable conditions for teacher development and principles of the methodical work of the educational institution. Proposed are the practical exercises for the development of professional pedagogical thinking.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.463

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського