РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508191<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Соловйов Ю. 
Освітній округ як багатофункціональний механізм державно-громадського управління у регіоні / Ю. Соловйов // Рідна шк.. - 2013. - № 7. - С. 3-7. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

На прикладі становлення та розвитку освітніх округів в Донецькій області розглянуто теоретичні та законодавчо-нормативні аспекти концепту "освітній округ" в контексті становлення системи державно-громадського управління. Виокремлено наступні особливості соціально-педагогічної системи освітнього округу: управління, сутність та складові робочих навчальних планів навчальних закладів як суб’єктів округу, використання педагогічних технологій і методик, поєднання окремих елементів навчально-виховного процесу, спільні позаурочні заходи. Названо три моделі державно-громадського управління: модель структурно-громадського супроводу, модель інформаційно-громадського супроводу, модель субординаційно-проміжного партнерства. Охарактеризовано функції інноваційної моделі освітніх округів, обґрунтовано необхідність упровадження державно-громадського управління в загальноосвітніх школах.

На примере становления и развития образовательных округов в Донецкой области рассмотрены теоретические и законодательно-нормативные аспекты концепта "образовательный округ" в контексте функционирования системы государственно-общественного управления. Выделены следующие особенности социально-педагогической системы образовательного округа: управление, сущность и составляющие рабочих учебных планов учебных заведений как субъектов округа, использование педагогических технологий и методик, сочетание отдельных элементов учебно-воспитательного процесса, общие внеурочные мероприятия. Названы три модели государственно-общественного управления: модель структурно-общественного сопровождения, модель информационно-общественного сопровождения, модель субординационно-промежуточного партнерства. Охарактеризованы функции инновационной модели образовательных округов, обоснована необходимость внедрения государственно-общественного управления в общеобразовательных школах.

The article deals with the analysis of public background and various level reasons that caused the intensification of activities of educational districs asa new social-pedagogical system. The functions of educational districs’ innovative model are characterized, the necessity of implementation of state-public management in the schools justified.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР-4ДОН)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського