Соловйов Ю. Освітній округ як багатофункціональний механізм державно-громадського управління у регіоні / Ю. Соловйов // Рідна шк.. - 2013. - № 7. - С. 3-7. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.На прикладі становлення та розвитку освітніх округів в Донецькій області розглянуто теоретичні та законодавчо-нормативні аспекти концепту "освітній округ" в контексті становлення системи державно-громадського управління. Виокремлено наступні особливості соціально-педагогічної системи освітнього округу: управління, сутність та складові робочих навчальних планів навчальних закладів як суб’єктів округу, використання педагогічних технологій і методик, поєднання окремих елементів навчально-виховного процесу, спільні позаурочні заходи. Названо три моделі державно-громадського управління: модель структурно-громадського супроводу, модель інформаційно-громадського супроводу, модель субординаційно-проміжного партнерства. Охарактеризовано функції інноваційної моделі освітніх округів, обґрунтовано необхідність упровадження державно-громадського управління в загальноосвітніх школах. На примере становления и развития образовательных округов в Донецкой области рассмотрены теоретические и законодательно-нормативные аспекты концепта "образовательный округ" в контексте функционирования системы государственно-общественного управления. Выделены следующие особенности социально-педагогической системы образовательного округа: управление, сущность и составляющие рабочих учебных планов учебных заведений как субъектов округа, использование педагогических технологий и методик, сочетание отдельных элементов учебно-воспитательного процесса, общие внеурочные мероприятия. Названы три модели государственно-общественного управления: модель структурно-общественного сопровождения, модель информационно-общественного сопровождения, модель субординационно-промежуточного партнерства. Охарактеризованы функции инновационной модели образовательных округов, обоснована необходимость внедрения государственно-общественного управления в общеобразовательных школах. The article deals with the analysis of public background and various level reasons that caused the intensification of activities of educational districs asa new social-pedagogical system. The functions of educational districs’ innovative model are characterized, the necessity of implementation of state-public management in the schools justified. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР-4ДОН)7
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|