РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508198<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Колтакова Н. 
Заклади культури як суб'єкти цілісної моделі освітнього округу / Н. Колтакова, С. Волкова // Рідна шк.. - 2013. - № 7. - С. 36-39. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Зроблено історико-культурний екскурс в проблематику створення освітніх округів. Проаналізовано теоретичні основи створення освітнього округу як максимально цілісної системи, суттєвим принципом якої є заклади широкого спектру культурно-освітньої направленості. Розглянуто організаційну модель взаємодії суб’єктів освітнього округу, в структурі якої виділено наступні компоненти: дошкільні навчальні заклади, загальноосвітні навчальні заклади, позашкільні навчальні заклади, міжшкільні навчально-виробничі комбінати, професійно-технічні навчальні заклади, ВНЗ, заклади культури, заклади фізичної культури і спорту, підприємства, громадські організації. Особливу увагу приділено культурно-просвітницькій діяльності музеїв та бібліотек. Визначено основні функції закладів культури, основним з яких названо естетичну, естетично-виховну та естетично-ціннісну функції. Відзначено роль інкультурації в процесі соціалізації особистості. Констатовано, що модель освітнього округу є складним процесуальним утворенням, в основі якого є узгоджена координація всіх суб’єктів.

Сделан историко-культурный экскурс в исследование проблемы создания образовательных округов. Проанализированы теоретические основы создания образовательного округа как максимально целостной системы, существенным принципом которой являются заведения широкого спектра культурно-образовательной направленности. Рассмотрена организационная модель взаимодействия субъектов образовательного округа, в структуре которой выделены следующие компоненты: дошкольные учебные заведения, общеобразовательные учебные заведения, внешкольные учебные заведения, межшкольные учебно-производственные комбинаты, профессионально-технические учебные заведения, ВУЗ, учреждения культуры, учреждения физической культуры и спорта, предприятия, общественные организации. Особое внимание уделено культурно-просветительской деятельности музеев и библиотек. Определены основные функции учреждений культуры, основными из которых названы эстетическая, эстетически-воспитательная и эстетически-ценностная функции. Отмечена роль инкультурации в процессе социализации личности. Констатирован сложный характер построения модели образовательного округа, в основе которого заложен определенный механизм согласованности действий всех субъектов.

The artickle is devoted to the contemplation of the general principles of the educational district managerial pattern functioning, which is presented as a circular interaction of all subjects. The cultural and historical genesis of this innovation is reviewed. The cultural institutions are interpreted as an essential component in the system of the educational district. The general and peculiar functions of the cultural institutions are analyzed. It is paid a special attention to the aesthetic function and its variations.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського