РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508218<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Цвєткова Г. 
Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей: обгрунтування технології / Г. Цвєткова // Рідна шк.. - 2013. - № 8/9. - С. 60-66. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розроблено технологію формування особистості викладача вищої школи, здатного до саморозвитку та професійного самовдосконалення в контексті модернізації системи освіти. Зазначено про аксіологічні, акмеологічні, компетентнісні, особистістно орієнтовані засади як базові. Звернено увагу на зовнішні та внутрішні бар’єри саморозвитку викладача, зумовлені суб’єктивними та об’єктивними чинниками. Проаналізовано специфіку та результати розробленої технології. Розкрито етапи та напрями професійного самовдосконалення та їх змістові характеристики. Наголошено на значенні суб’єктивної успішності викладача та індивідуальних досягнень в педагогічній діяльності. Висвітлено фактори, від яких залежить професійний успіх в педагогічній діяльності.

Разработана технологию формирования личности преподавателя высшей школы, способного к саморазвитию и профессиональному самосовершенствованию в контексте модернизации системы образования. Отмечены аксиологические, акмеологические, компетентностные, личностно ориентированные принципы как базовые. Обращено внимание на внешние и внутренние барьеры саморазвития преподавателя, обусловленные субъективными и объективными факторами. Проанализирована специфика и результаты разработанной технологии. Раскрыты этапы и направления профессионального самосовершенствования и их содержательные характеристики. Отмечен смысл субъективной успешности преподавателя и индивидуальных достижений в педагогической деятельности. Освещены факторы, от которых зависит профессиональный успех в педагогической деятельности.

Developed technology formative high school teacher is able to self-development and professional self-improvement in the context of the modernization of the education system. Noted axiologic, acmeological, competence, personality-oriented principles as a base. Attention is paid to the external and internal barriers of self-development teacher due to the subjective and objective factors. Analyzed the specifics and the results of the developed technology. Disclosed the steps and direction of professional self-improvement and substantial characteristics. Noticed a subjective sense of success of the teacher and individual achievements in teaching. Lit the factors that determine the professional success in teaching.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.8

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського