РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508245<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Чернікова Л. 
Науково-методичний супровідл розвитку ІТ-компетентності вчителів / Л. Чернікова // Нова пед. думка. - 2013. - № 3. - С. 144-148. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто концептуальну сутність науково-методичного супроводу професійного розвитку ІТ-компетентності вчителів, охарактеризовано його особливості та виокремлено функції, які він виконує у професійно-освітній діяльності. Описано педагогічні, організаційні та технологічні умови реалізації процесу супроводу у практичній діяльності вчителя. Наведено критерії, за якими можна визначити ефективність науково-методичного супроводу розвитку ІТ-компетентності, а саме, рівні його затребуваності, ресурсного забезпечення, зміни інноваційного потенціалу педагогів. Практичне застосування викладених теоретичних положень продемонстровано на прикладі роботи з учителями Запорізької області. На підставі проведених досліджень конкретизовано етапи здійснення науково-методичного супроводу розвитку ІТ-компетентності на таких рівнях: репродуктивному, продуктивному, концептуальному, інтегративному.

Рассмотрена концептуальная сущность научно-методического сопровождения профессионального развития ИТ-компетентности учителей, охарактеризованы его особенности и выделены функции, которые он выполняет в профессионально-образовательной деятельности. Освещены педагогические, организационные и технологические условия реализации процесса сопровождения в практической деятельности учителя. Представлены критерии, по которым можно выявить эффективность научно-методического сопровождения развития ИТ-компетентности, а именно, уровни его востребованности, ресурсного обеспечения, изменения инновационного потенциала педагогов. Практическое применение изложенных теоретических положений продемонстрировано на примере работы с учителями Запорожской области. На основании проведенных исследований конкретизированы этапы осуществления научно-методического сопровождения развития ИТ-компетентности на таких уровнях: репродуктивном, продуктивном, концептуальном, интегративном.

The paper presents the conceptual essence of the scientific and methodological support of IT-competence of teachers, functions, levels and conditions of sale. These theoretical positions demonstrated by the experience of the teachers Zaporozhye region.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського