Чернікова Л. Науково-методичний супровідл розвитку ІТ-компетентності вчителів / Л. Чернікова // Нова пед. думка. - 2013. - № 3. - С. 144-148. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Розглянуто концептуальну сутність науково-методичного супроводу професійного розвитку ІТ-компетентності вчителів, охарактеризовано його особливості та виокремлено функції, які він виконує у професійно-освітній діяльності. Описано педагогічні, організаційні та технологічні умови реалізації процесу супроводу у практичній діяльності вчителя. Наведено критерії, за якими можна визначити ефективність науково-методичного супроводу розвитку ІТ-компетентності, а саме, рівні його затребуваності, ресурсного забезпечення, зміни інноваційного потенціалу педагогів. Практичне застосування викладених теоретичних положень продемонстровано на прикладі роботи з учителями Запорізької області. На підставі проведених досліджень конкретизовано етапи здійснення науково-методичного супроводу розвитку ІТ-компетентності на таких рівнях: репродуктивному, продуктивному, концептуальному, інтегративному. Рассмотрена концептуальная сущность научно-методического сопровождения профессионального развития ИТ-компетентности учителей, охарактеризованы его особенности и выделены функции, которые он выполняет в профессионально-образовательной деятельности. Освещены педагогические, организационные и технологические условия реализации процесса сопровождения в практической деятельности учителя. Представлены критерии, по которым можно выявить эффективность научно-методического сопровождения развития ИТ-компетентности, а именно, уровни его востребованности, ресурсного обеспечения, изменения инновационного потенциала педагогов. Практическое применение изложенных теоретических положений продемонстрировано на примере работы с учителями Запорожской области. На основании проведенных исследований конкретизированы этапы осуществления научно-методического сопровождения развития ИТ-компетентности на таких уровнях: репродуктивном, продуктивном, концептуальном, интегративном. The paper presents the conceptual essence of the scientific and methodological support of IT-competence of teachers, functions, levels and conditions of sale. These theoretical positions demonstrated by the experience of the teachers Zaporozhye region. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ч421.253
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|