РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508248<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Харченко А. 
Психолого-педагогічні інноваційні технології в реалізації базового компонента дошкільної освіти / А. Харченко // Нова пед. думка. - 2013. - № 3. - С. 135-137. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Актуалізовано розробку Базового компонента дошкільної освіти як Державного стандарту, що визначає вимоги до рівня розвиненості, освіченості та вихованості дитини шести - семи років. Розглянуто сутність інновацій у дошкільній педагогіці, спрямованих на практичну реалізацію Базового компонента. Визначено напрями та рівні впровадження сучасних педагогічних інноваційних технологій у дошкільній освіті. У таблиці наведено перелік системних і цільових технологій за масштабом перетворень та рівнем їх функціонування. Запропоновано науково обґрунтовану модель упровадження педагогічних технологій та визначено чинники її функціонування. Констатовано, що модель може бути ефективною лише за умов і в межах гуманістичної парадигми освіти; сприятиме активізації творчих пошуків вихователів та керівників дошкільних закладів.

Актуализирована разработка Базового компонента дошкольного образования как Государственного стандарта, определяющего требования к уровню развитости, образованности и воспитанности ребенка шести - семи лет. Рассмотрена сущность инноваций в дошкольной педагогике, которые направлены на практическую реализацию Базового компонента. Определены направления и уровни внедрения современных педагогических инновационных технологий в дошкольном образовании. В таблице приведен перечень системных и целевых технологий по масштабу преобразований и уровню их функционирования. Предложена научно обоснованная модель внедрения педагогических технологий и определены факторы ее функционирования. Констатировано, что модель может быть эффективной только в условиях и в рамках гуманистической парадигмы образования; будет способствовать активизации творческих поисков воспитателей и руководителей дошкольных учреждений.

The article reveals the essence of the innovations in preschool pedagogic; determines the directions and level of implementation the works of contemporary innovative pedagogical technologies into practice; and proposes the implementation model and the conditions of its realization.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.4

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського