Волянська С. Модель багатовекторної системи неперервної освіти педагогічних працівників на регіональному рівні / С. Волянська // Нова пед. думка. - 2013. - № 3. - С. 20-24. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Актуалізовано розробку багатовекторної системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників у атестаційний та міжатестаційний періоди на основі програмно-цільового підходу. Наведено створену модель системи неперервної освіти педагогічних працівників навчальних закладів Харківського регіону, що спрямована на реалізацію компетентнісно зорієнтованого підходу в системі підвищення кваліфікації. Визначені структурні компоненти моделі багатовекторної системи неперервної освіти за напрямами діяльності (векторами) та побудовані за модульним принципом їх складові наведено у вигляді таблиці. Описано структуру модуля «Якість дошкільної освіти» (вектор «Дошкільна освіта»). Графічно зображено модель внутрішньої та зовнішньої мережевої взаємодії у ході реалізації зазначеного модуля. Зроблено висновок, що використання розробленої моделі багатовекторної системи неперервної освіти забезпечує комплексне розв’язання задач науково-методичного супроводу інноваційної діяльності в навчальних закладах і сприяє модернізації процесу підвищення кваліфікації педагогічних працівників у курсовий та міжкурсовий періоди. Актуализирована разработка многовекторной системы повышения квалификации педагогических работников в аттестационный и межаттестационный периоды на основе программно-целевого подхода. Представлена созданная модель системы непрерывного образования педагогических работников учебных заведений Харьковского региона, направленная на реализацию компетентностно ориентированного подхода в системе повышения квалификации. Определенные структурные компоненты модели многовекторной системы непрерывного образования по направлениям деятельности (векторам) и построенные по модульному принципу их составляющие приведены в виде таблицы. Описана структура модуля «Качество дошкольного образования» (вектор «Дошкольное образование»). Графически изображена модель внутреннего и внешнего сетевого взаимодействия при реализации указанного модуля. Сделан вывод о том, что использование разработанной модели многовекторной системы непрерывного образования обеспечивает комплексное решение задач научно-методического сопровождения инновационной деятельности в учебных заведениях и способствует модернизации процесса повышения квалификации педагогических работников в курсовой и межкурсовой периоды. In the article presents a regional model of continuing education of teachers, created on the basis of target-oriented design and aimed at implementation of the competence-based approach in the training. Identified the structural components of the model (vectors, modules), their components and the description of the module «The quality of pre-school educations». Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.46
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|