РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508275<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кічула М. 
Стандартизоване тестування в системі освіти Польщі / М. Кічула // Нова пед. думка. - 2013. - № 3. - С. 73-76. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено особливості та переваги використання різних категорій тестів як методу діагностики навчальних досягнень та виявлення здібностей учнів. Охарактеризовано поняття «стандартизоване тестування» відповідно до освітньої політики Польщі. Здійснено порівняльний аналіз організації та проведення Програми міжнародного оцінювання вмінь учнів (PISA), в якій впродовж дев'яти років брала участь Польща. Дослідження Програми PISA 2009 підтвердило позитивний результат освітньої реформи, яку Польща провела у 1999 р. Констатовано, що проведення Програми PISA у 65-ти країнах світу дозволило отримати повну інформацію про стан учнівських знань та вмінь, чинники впливу на результативність навчання, тенденції змін у системі освіти цих країн. Подальші дослідження полягатимуть у визначенні інструментарію та методології проведення міжнародних порівняльних досліджень у різних галузях освіти.

Освещены особенности и преимущества использования различных категорий тестов как метода диагностики знаний и выявления способностей учащихся. Охарактеризовано понятие «стандартизированное тестирование» в соответствии с образовательной политикой Польши. Осуществлен сравнительный анализ организации и проведения Программы международного оценивания умений учащихся (PISA), в которой Польша принимала участие на протяжении девяти лет. Исследование Программы PISA 2009 подтвердило положительный результат образовательной реформы, которую Польша провела в 1999 г. Констатировано, что проведение Программы PISA в 65-ти странах мира позволило получить полную информацию о состоянии знаний и умений учеников, факторах влияния на результативность обучения, тенденциях изменений в системе образования этих стран. Дальнейшие исследования будут заключаться в определении инструментария и методологии проведения международных сравнительных исследований в различных областях образования.

An author characterizes a concept “the standardized testing” in according to Poland educational policy in the article, e comparative analysis of conducting of Program for national student assessment is carried out in Poland. General lines are set between the program PISA and ideational reform which Poland conducted in 1999.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського