РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508287<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Приходькіна Н. 
Особливості професійно-педагогічної підготовки викладача вищої школи США у системі підвищення кваліфікації / Н. Приходькіна // Нова пед. думка. - 2013. - № 3. - С. 115-118. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

З метою вдосконалення організації безперервної підготовки викладачів вищої школи проаналізовано особливості професійно-педагогічної підготовки викладача вищої школи США в системі підвищення кваліфікації. Наведено перелік тем, які мають бути розглянуті й реалізовані в рамках програм підвищення кваліфікації викладачів ВНЗ у США, та подано основні вимоги до цих програм. Охарактеризовано форми підвищення кваліфікації й удосконалення професійно-педагогічної майстерності викладачів вищої школи США, найпоширенішими серед яких є орієнтаційні конференції, семінари, майстерні, консультації із проблем викладання, «круглі столи» і дискусії, взаємовідвідування занять, організація наставництва, складання викладацького досьє, «літні школи та інститути» з проблем викладання у ВНЗ, конференції з питань удосконалення викладання. Зроблено висновки, що в зв’язку з переходом до системи безперервної освіти у США кардинально змінюються вимоги до викладача ВНЗ, змісту, форм і методів його підготовки й перепідготовки.

С целью усовершенствования организации непрерывной подготовки преподавателей высшей школы проанализированы особенности профессионально-педагогической подготовки преподавателя высшей школы США в системе повышения квалификации. Приведен перечень тем, которые должны быть рассмотрены и реализованы в рамках программ повышения квалификации преподавателей ВУЗ в США, и представлены основные требования к этим программам. Охарактеризованы формы повышения квалификации и совершенствования профессионально-педагогического мастерства преподавателей высшей школы США, самыми распространенными из которых являются ориентационные конференции, семинары, мастерские, консультации по проблемам преподавания, «круглые столы» и дискуссии, взаимопосещения занятий, организация наставничества, составление преподавательского досье, «летние школы и институты» по проблемам преподавания в ВУЗ, конференции по вопросам совершенствования преподавания. Сделан вывод о том, что в связи с переходом к системе непрерывного образования в США кардинально меняются требования к преподавателю ВУЗ, содержанию, формам и методам его подготовки и переподготовки.

The article exposed the vocational teacher training teacher of high school in the U.S. system of training. Analyzed forms of performance and professional and pedagogical skills of teachers of high school U.S.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.514(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського