РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508294<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Заболотна М. М. 
Методична компетентність як складова професіоналізму викладачів / М. М. Заболотна // Проф.-техн. освіта. - 2013. - № 3. - С. 46-49. - Бібліогр.: с. 49. - укp.

Розглянуто структуру та компоненти методичної компетентності як важливої складової професіоналізму викладачів професійно-теоретичної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників, яка водночас є передумовою їх успішної методичної діяльності у ПТНЗ. Проаналізовано методичну компетентність викладачів спеціальних предметів ПТНЗ як передумови їхньої успішної методичної діяльності. Обґрунтовано компоненти методичної компетентності, які мають безпосередній вплив на професіоналізм. Проаналізовано три точки зору щодо методичної діяльності педагога.

Рассмотрены структура и компоненты методической компетентности как важная составляющая профессионализма преподавателей профессионально-теоретической подготовки будущих квалифицированных рабочих, которая одновременно является предпосылкой их успешной методической деятельности в ПТУ. Проанализирована методическая компетентность преподавателей специальных предметов ПТУ как предпосылка их успешной методической деятельности. Обоснованы компоненты методической компетентности, которые имеют непосредственное влияние на профессионализм. Представлены три точки зрения, касающиеся методической деятельности педагога.

The structure of components and methodical competence as an important component of professionalism of teachers professionally-theoretical training of future skilled workers, which is also the prerequisite for their successful methodological activities in vocational schools. Analyzed methodological competence Vocational special education teachers as a prerequisite for their successful methodological activities. Reasonably methodical competence components that have a direct impact on professionalism. Are three points of view on the methodological work of the teacher.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського