РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508324<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кремень В. 
Категорії "простір" і "середовище" : особливості модельного подання та освітнього застосування / В. Кремень, В. Ю. Биков // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2013. - № 2. - С. 3-16. - Бібліогр.: 8 назв. - укp. - рус.

Розкрито шляхи предметного простору об’єктивного (реального) світу та надано тлумачення термінів відповідних предметно-інформаційних утворень: "електронні освітні ресурси", "інформаційне середовище", "інформаційний простір навчального закладу та педагогічної системи, системи освіти та Єдиного освітнього простору системи освіти". Виділено базові просторово розподілені об’єктні утворення; визначено їх термінологію в авторській інтерпретації. Зроблено дефініціальний аналіз конструктів "простір" та "середовище" в системному вимірі та надано компаративну характеристику похідних концептів. Досліджено динаміку формування та їх змістового наповнення. Сформульовано теоретико-методологічне підгрунтя коректного застосування зазначених конструктів в науково-практичній діяльності, зокрема в проектуванні та дослідженні систем відкритої освіти.

Раскрыты пути предметного пространства объективного (реального) мира и проанализировано толкование терминов соответствующих предметно-информационных образований: "электронные образовательные ресурсы", "информационная среда", "информационное пространство учебного заведения и педагогической системы, системы образования и Единого образовательного пространства". Выделены базовые пространственно распределенные объектные образования, определена их терминология в авторской интерпретации. Сделан дефинициальный анализ конструктов "пространство" и "среда" в системном измерении и предоставлена компаративная характеристика производных концептов. Исследована динамика формирования и их содержательного наполнения. Сформулировано теоретико-методологическое основание корректного применения указанных конструктов в научно-практической деятельности, в частности при проектировании и исследовании систем открытого образования.

In the article the way the educational use of objective space world. Given te interpretation of a subject-related information entities: the electronic educational resources, information and the space environment of the institution and the educational system, the education system and the education system and the unifield educational space of the education system, global information and education space.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського