РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508333<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Глузман О. В. 
Інноваційні освітні технології в умовах реформування системи вищої освіти / О. В. Глузман, А. О. Комарова // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2013. - № 2. - С. 86-92. - укp. - рус.

Проаналізовано основні періоди розвитку дефініції "технологія навчання": особливістю першого є поява в навчальних закладах технічних способів надання інформації, другого – виникнення технологічного підходу; сутністю третього є розширення бази педагогічної технології, перехід від вербального до аудіовізуального навчання та активна підготовка педагогів-технологів, четвертого – створення комп’ютерних лабораторій і дисплейних класів. Наведено приклади педагогічних технологій, розроблених вітчизняними вченими та реалізованих в КНУ ім.. Т.Г. Шевченка, Чернівецькому університеті ім. Ю. Федьковича. Деталізовано концептуальні положення технології кооперативного навчання, в основі якої - проектування педагогічних ситуацій. Підкреслено, що перспективою дослідження педагогічних технологій є розробка семантичної, структурної та параметричної моделей педагогічних технологій. Виокремлено напрями конкретизації названих вище моделей. Спрогнозовано технологічні тенденції у вітчизняній педагогічній освіті.

Проанализированы основные периоды развития дефиниции "технология обучения": особенностью первого является появление в учебных заведениях технических способов предоставления информации, второго – возникновение технологического подхода; сущностью третьего является расширение базы педагогической технологии, переход от вербального к аудиовизуальному обучению и активная подготовка педагогов-технологов, четвертый харктеризуется созданием компьютерных лабораторий и дисплейных классов. Приведены примеры педагогических технологий, разработанных отечественными учеными и реализованных в КНУ им. Т. Г. Шевченко, Черновицком университете им. Ю. Федьковича. Детализированы концептуальные положения технологии кооперативного обучения, в основе которой - проектирование педагогических ситуаций. Подчеркнуто, что перспективой исследования педагогических технологий является разработка семантической, структурной и параметрической моделей педагогических технологий. Выделены направления конкретизации названных выше моделей. Спрогнозированы технологические тенденции в отечественном педагогической образовании.

Modern integration into the European educational space, determines the number of contemporary modernization processes in the education system. Shaping the content of education “on the outcome” increase attention to activity component of the pedagogical process and technology, as the field of science that explores and develops the means of obtaining results. The article describes the main periods in development of the concept “educational technology”, analyzes the main technology types in their structure.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського