РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508334<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Товажнянський Л. Л. 
Досвід упровадження сучасних освітніх технологій у національному технічному університеті "Харківський політехнічний інститут" / Л. Л. Товажнянський // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2013. - № 2. - С. 93-99. - укp. - рус.

Сформульовано концептуальні положення впровадження таких освітніх технологій у НТУ "Харківський політехнічний інститут", як вальдорфська педагогіка, ігрове проектування, дистанційна освіта. Виокремлено наступні типи технологій: авторитарні, дидактоцентричні, особистісно-орієнтовані технології, проаналізовано їх переваги та недоліки. Розглянуто основні напрями діяльності університету щодо активного розроблення проблеми підвищення результативності навчання на основі використання досягнень педагогіки, психології, інформатики, теорії управління пізнавальною діяльністю. Названо головні здобутки НТУ "Харківський політехнічний університет", серед яких: активне застосування ІКТ, впровадження принципів Болонського процесу, концепції формування гуманітарно-технічної еліти, розвиток внутрішньовузівської системи підвищення кваліфікації, актуалізація бібліотечних технологій в підготовці фахівців.

Сформулированы концептуальные положения внедрения таких образовательных технологий в НТУ "Харьковский политехнический институт", как вальдорфская педагогика, игровое проектирование, дистанционное образование. Выделены следующие типы технологий: авторитарные, дидактоцентрические, личностно-ориентированные, проанализированы их преимущества и недостатки. Рассмотрены основные направления деятельности университета по активной разработке проблемы повышения результативности обучения на основе использования достижений педагогики, психологии, информатики, теории управления познавательной деятельностью. Названы главные достижения НТУ "Харьковский политехнический университет", среди которых: активное применение ИКТ, внедрение принципов Болонского процесса, концепции формирования гуманитарно-технической элиты, развитие внутривузовской системы повышения квалификации, актуализация библиотечных технологий в подготовке специалистов.

The article notes that modern education should be aimed primarily at the development of the human person, the disclosure of its capabilities, talents, becoming self-awareness, self-realization. The author notes that in NTU “KPI” is actively developing problem of improving learning outcomes on the basis of the use of recent achievements of pedagogy, psychology, computer science, management theory of cognitive activities, etc. In addition, the article states that in NTU “KPI” is an annual traditional international school-seminar, which includes increasing the knowledge and skills of faculty on such modern teaching techniques as Waldorf pedagogy, game design, distance education, etc.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського