РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508362<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Курбатов С. 
Моделі університетської освіти XXI століття крізь призму провідних міжнародних рейтингів / С. Курбатов // Вища освіта України. - 2013. - № 3. - С. 103-110. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Висвітлено авторитетний інструмент оцінки ефективності університетської діяльності. Розглянуто можливості побудувати ідеальні моделі університетської освіти ХХІ ст., на основі критеріїв та індикаторів, у відповідності з якими оцінюють ефективність університетської діяльності провідні міжнародні рейтинги. Наведено приклади Шанхайського рейтингу, який легітимує науково-дослідницьку модель, рейтинги Таймс та QS-статусно-маркетингову, рейтинг Вебометрикс-модель віртуальної присутності університету. Вміщено таблиці кращих світових університетів за версіями вищезгаданих рейтингів. Констатовано значення міжнародних рейтингів як інструментів побудови академічних ієрархій у глобальному освітньому просторі та оцінки якості університетської освіти.

Освещен авторитетный инструмент оценки эффективности университетской деятельности. Рассмотрены возможности построения идеальных моделей университетского образования XXI в, опираясь на критерии и индикаторы, в соответствии с которым оценивают эффективность университетской деятельности ведущие международные рейтинги. Приведены примеры Шанхайского рейтинга, который легитимирует научно-исследовательскую модель, рейтинги Таймс и QS-статусно-маркетинговую, рейтинг Вебометрикс-модель виртуального присутствия университета. Помещены таблицы лучших мировых университетов по версиям вышеупомянутых рейтингов. Констатировано значение международных рейтингов как инструментов построения академических иерархий в глобальном образовательном пространстве и оценки качества университетского образования.

Lit authoritative assessment tool efficiency university activities. The possibility of constructing an ideal model of university education of the XXI century, based on the criteria and indicators by which evaluate the effectiveness of activities leading international university rankings. The examples of the Shanghai ranking, which legitimizes scientific-research model , ratings Times and QS-statusno-marketing, rating Vebometriks-model telepresence University. Contains tables of the best world universities versions of the above ratings. Stated the importance of international rankings as tools for constructing academic hierarchies in the global educational space and assess the quality of university education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4/8) к95

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського