РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508417<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бриль Г. К. 
Формування продуктивного іміджу вчителя початкових класів засобами ділової гри / Г. К. Бриль // Наука і освіта. - 2013. - № 1/2. - С. 131-134. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Обгрунтовано та експериментально апробовано методику формування продуктивного іміджу вчителя початкових класів на основі засобів ділової гри. Уточнено зміст соціально-психологічного визначення іміджу вчителя, яке подано в такій інтерпретації: сполучення ряду внутрішніх та зовнішніх чинників і його складових – самоіміджу, сприйманого іміджу та необхідного іміджу. Розглянуто складові цієї типології та виділено детермінанти, що забезпечують успішне виконання етапів формування продуктивного іміджу: розуміння об’єктивного змісту власної Я-концепції та виявлення протиріч в змісті цих конструктів; багаторівневість структури та змісту іміджу, вираження суб’єктивного змісту іміджу за допомогою системи символів, що мають суспільно-культурну природу, здатність суб’єкта адекватно відображати в іміджі зміст власних рефлексивних трансформацій. Наведено приклад практичного заняття “Конструювання зовнішнього іміджу”, під час якого застосовано словесні вправи,ділові та рольові ігри “Катастрофа корабля”, “Паровозик”, “Руки”, ”Радистка”; дискусії щодо змін в особистому та професійному рості.

Обоснована и экспериментально апробирована методика формирования продуктивного имиджа учителя начальных классов на основе средств деловой игры. Уточнено содержание социально-психологического определения имиджа учителя, которое представлено в такой интерпретации: сочетание ряда внутренних и внешних факторов и его составляющих - самоимидж, воспринимаемый имидж и необходимый имидж. Рассмотрены составляющие этой типологии и выделены детерминанты, обеспечивающих успешное выполнение этапов формирования продуктивного имиджа: понимание объективного содержания собственной Я-концепции и выявление противоречий в содержании этих конструктов; многоуровневость структуры и содержание имиджа; выражение субъективного содержания имиджа с помощью системы символов, имеющие общественно-культурную природу, способность субъекта адекватно отражать в имидже содержание собственных рефлексивных трансформаций. Приведен пример практического занятия "Конструирование внешнего имиджа ", во время которого применены словесные упражнения, деловые и ролевые игры "Катастрофа корабля", "Паровозик", "Руки", "Радистка"; дискуссии по изменению в личном и профессиональной росте.

Substantiated and experimentally tested a method of forming a productive image of primary school teacher from assets of the business game.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.511.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського