Джуринський П. Б. Реалізація експериментальної моделі з підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров'язбережувальної професійної діяльності / П. Б. Джуринський // Наука і освіта. - 2013. - № 1/2. - С. 147-151. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Охарактеризовано когнітивно-збагачувальний, репродуктивно-діяльнісний, креативно-професійний та рефлексивно-оцінний етапи навчально-методичного супроводження експериментальної моделі підготовки майбутніх вчителів фізичної культури до здоров’язберігальної професійної діяльності. Виокремлено та згруповано навчальні дисципліни у блоковому форматі за напрямами: “Теорія і методика збереження здоров’я” та “Оздоровчо-розвивальне фізичне виховання”. Зроблено їх розподіл відповідно до завдань кожного етапу. Наведено приклади викладання окремих дисциплін на етапах реалізації експериментальної моделі. На основі результатів реалізації програми експерименту в контрольній і експериментальній групах на формувальному етапі експерименту показано позитивну динаміку рівнів сформованості підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язберігальної професійної діяльності. Охарактеризованы когнитивно-обогатительный, репродуктивно-деятельностный, креативно-профессиональный и рефлексивно-оценочный этапы учебно-методического сопровождения экспериментальной модели подготовки будущих учителей физической культуры к здоровьесберегающей профессиональной деятельности. Выделены и сгруппированы учебные дисциплины в блочном формате по направлениям: "Теория и методика сохранения здоровья" и "Оздоровительно-развивающее физическое воспитание". Сделано их распределение в соответствии с задачами каждого этапа. Приведены примеры преподавания отдельных дисциплин на этапах реализации экспериментальной модели. На основании результатов реализации программы эксперимента в контрольной и экспериментальной группах на формирующем этапе эксперимента показана положительная динамика уровней сформированности подготовки будущих учителей физической культуры к здоровьесберегающей профессиональной деятельности. Characterized cognitive processing, reproductively-active, creative and professional and reflective-evaluative stages of teaching support in an experimental model of training future teachers of physical culture to preserve the health profession. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|