Кавиліна Г. К. Педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до організації образотворчої діяльності в різновікових групах дошкільного навчального закладу / Г. К. Кавиліна // Наука і освіта. - 2013. - № 1/2. - С. 166-169. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Експериментально досліджено педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до організації образотворчої діяльності в різновікових групах дошкільного закладу, серед яких названо інтеграцію гуманітарних навчальних дисциплін з дисциплінами методично-практичної підготовки, моделювання навчальних ситуацій. Розроблено інтегративні курси психолого-педагогічного характеру, зокрема "Загальна педагогіка", "Основи педагогічної майстерності", "Основи наукових досліджень", "Порівняльна педагогіка"; спеціального методичного спрямування, наприклад, "Методика музичного виховання". 'Методика фізичного виховання дітей', "Культура мовлення та виразне читання". В рамках комплексного підходу до розробки моделі навчальних ситуацій запропоновано багатофункціональні ділові ігри, наведено приклад такої гри, темою якої є аплікація за мотивами українського розпису. Розглянуто методику її проведення, в якій завдання сформульовано для дітей трьох вікових груп (від 4-х до 6-ти років). Констатовано актуальність проведення практичних занять з методики навчання образотворчого мистецтва в контексті формування професійних вмінь майбутніх вихователів за умов діючого дошкільного закладу. Экспериментально исследованы педагогические условия подготовки будущих воспитателей к организации изобразительной деятельности в разновозрастных группах дошкольного учреждения, среди которых названа интеграция гуманитарных учебных дисциплин с дисциплинами методической и практической подготовки, моделирования учебных ситуаций. Разработаны интегративные курсы психолого-педагогического характера, в частности "Общая педагогика", "Основы педагогического мастерства", "Основы научных исследований", "Сравнительная педагогика"; специального методического направления, например, "Методика музыкального воспитания", "Методика физического воспитания детей", "Культура речи и выразительное чтение". В рамках комплексного подхода к разработке модели учебных ситуаций представлены многофункциональные деловые игры, в частности приведен пример игры, темой которой является аппликация по мотивам украинской росписи. Рассмотрена методика ее проведения, в которой задача сформулирована для детей трех возрастных групп (от 4-х - до 6-ти лет). Констатирована актуальность проведения практических занятий по методике обучения изобразительному искусству в контексте формирования профессиональных умений будущих воспитателей в условиях действующего дошкольного учреждения. The article analyzes some pedagogical conditions of training future educators for organization of arts activities in preschool groups of different age. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|