РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508430<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Леонова В. І. 
Структурні компоненти підготовленості майбутніх соціальних педагогів до професійної діяльності в закладах соціального захисту дітей / В. І. Леонова // Наука і освіта. - 2013. - № 1/2. - С. 180-185. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

На основі контент-аналізу наукової літератури з проблеми підготовки соціальних педагогів до професійної діяльності в закладах соціального захисту дітей виокремлено компоненти, показники, критерії підготовленості спеціалістів означеної категорії. Досліджено мотиваційно-ціннісний компонент з відповідними критеріями і показниками; когнітивно-діяльнісний, інтерактивно-комунікативний, рефлексивно-перцептивний. Визначено три рівні підготовленості майбутніх соціальних психологів: низький, середній, достатній. Діагностичне дослідження (248 студентів трьох університетів півдня України) показало зачну кількість студентів з недостатнім рівнем сформованості підготовки до діяльності: відсутність мотивації до навчання, незадоволеність вибором професії. Далі в ієрархічній послідовності знаходяться: нездатність до налагодження стосунків, низький рівень самоусвідомлення, низький рівень знань, умінь для використання навчально-методичних, науково-методичних, інформаційно-освітніх ресурсів у професійній діяльності.

На основании контент-анализа научной литературы по проблеме подготовки социальных педагогов к профессиональной деятельности в учреждениях социальной защиты детей разработан диагностический инструментарий исследования: компоненты, показатели, критерии подготовленности специалистов данной категории. Выделены мотивационно-ценностный компонент с соответствующими критериями и показателями; когнитивно-деятельностный, интерактивно-коммуникативный, рефлексивно-перцептивный. Определены три уровня подготовленности будущих социальных психологов: низкий, средний, высокий. На основании результатов формирующего этапа исследования (248 студентов трех ВУЗ юга Украины) отмечено значительное количество студентов с недостаточным уровнем сформированности готовности к деятельности: отсутствие мотивации к обучению, недовольство выбором профессии. Далее в иерархической последовательности находятся: неспособность к налаживанию отношений, низкий уровень самосознания, низкий уровень знаний, умений для использования учебно-методических, научно-методических, информационно-образовательных ресурсов в профессиональной деятельности.

The article presents structural components, criteria m and indices of training future social pedagogues for professional activity in establishments of children’s social defense; determines levels of their readiness.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського