Леонова В. І. Структурні компоненти підготовленості майбутніх соціальних педагогів до професійної діяльності в закладах соціального захисту дітей / В. І. Леонова // Наука і освіта. - 2013. - № 1/2. - С. 180-185. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.На основі контент-аналізу наукової літератури з проблеми підготовки соціальних педагогів до професійної діяльності в закладах соціального захисту дітей виокремлено компоненти, показники, критерії підготовленості спеціалістів означеної категорії. Досліджено мотиваційно-ціннісний компонент з відповідними критеріями і показниками; когнітивно-діяльнісний, інтерактивно-комунікативний, рефлексивно-перцептивний. Визначено три рівні підготовленості майбутніх соціальних психологів: низький, середній, достатній. Діагностичне дослідження (248 студентів трьох університетів півдня України) показало зачну кількість студентів з недостатнім рівнем сформованості підготовки до діяльності: відсутність мотивації до навчання, незадоволеність вибором професії. Далі в ієрархічній послідовності знаходяться: нездатність до налагодження стосунків, низький рівень самоусвідомлення, низький рівень знань, умінь для використання навчально-методичних, науково-методичних, інформаційно-освітніх ресурсів у професійній діяльності. На основании контент-анализа научной литературы по проблеме подготовки социальных педагогов к профессиональной деятельности в учреждениях социальной защиты детей разработан диагностический инструментарий исследования: компоненты, показатели, критерии подготовленности специалистов данной категории. Выделены мотивационно-ценностный компонент с соответствующими критериями и показателями; когнитивно-деятельностный, интерактивно-коммуникативный, рефлексивно-перцептивный. Определены три уровня подготовленности будущих социальных психологов: низкий, средний, высокий. На основании результатов формирующего этапа исследования (248 студентов трех ВУЗ юга Украины) отмечено значительное количество студентов с недостаточным уровнем сформированности готовности к деятельности: отсутствие мотивации к обучению, недовольство выбором профессии. Далее в иерархической последовательности находятся: неспособность к налаживанию отношений, низкий уровень самосознания, низкий уровень знаний, умений для использования учебно-методических, научно-методических, информационно-образовательных ресурсов в профессиональной деятельности. The article presents structural components, criteria m and indices of training future social pedagogues for professional activity in establishments of children’s social defense; determines levels of their readiness. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|