Бабічева О. Сучасне обслуговування користувачів у бібліотеці вищого навчального закладу / О. Бабічева // Бібл. вісн.. - 2013. - № 3. - С. 13-15. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Показано, як застосування інформаційних технологій, а саме: автоматизованої реєстрації читачів, електронного каталога, електронного замовлення літератури, комунікаційної служби "Бібліотечний форум" дає змогу бібліотеці університету на високому рівні забезпечувати навчальний та науково-дослідний процеси, постійно розширювати аудиторію користувачів. Показано, как применение информационных технологий, а именно: автоматизированной регистрации читателей, электронного каталога, электронного заказа литературы, коммуникационной службы "Библиотечный форум" дает возможность библиотеке университета на высоком уровне обеспечивать учебный и научно-исследовательский процессы, постоянно расширять аудиторию пользователей. The information technologies use in the service process enables the university library to provide information for educational and sc entific processes at a qualitatively higher level. The introduction of new forms of the library and information services, modern and со: venient services expand the audience of the users giving them access to traditional and electronic resources of the library. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч738.0 с51
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14595 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|