Лазоренко Ю. Маркетинговий складник діяльності наукових бібліотек аграрних вишів / Ю. Лазоренко // Бібл. вісн.. - 2013. - № 4. - С. 17-24. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Розкрито досвід використання вітчизняними науковими бібліотеками аграрних ВНЗ III - IV рівнів акредитації маркетингових підходів у бібліотечно-інформаційній, інформаційно-бібліографічній, культурно-просвітницькій діяльності. Зазначено, що за сучасних умов упровадження маркетингових підходів у бібліотечну практику залежить від ефективного використання веб-сайтів, що розширює можливості інформаційного обслуговування користувачів. Раскрыт опыт использования отечественными научными библиотеками аграрных ВУЗ III - IV уровней аккредитации маркетинговых подходов в библиотечно-информационной, информационно-библиографической, культурно-просветительской деятельности. Отмечено, что в современных условиях внедрение маркетинговых подходов в библиотечную практику зависит от эффективного использования веб-сайтов, что расширяет возможности информационного обслуживания пользователей. The article is about the experience of using national academic libraries of agricultural universities of the third - the fourth !( accreditation the elements of marketing in library and in formation, bibliographical in formation, cultural and educational activities. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(4УКР)757.12
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14595 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|