РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508518<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кочубей А. 
Едукація як ефективний засіб цілісності навчально-виховного процесу в технічному ВНЗ / А. Кочубей // Нова пед. думка. - 2013. - № 1. - С. 32-39. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто поняття едукації як ефективного засобу цілісності підготовки фахівців у ВНЗ. Проаналізовано едукацію за її сутністю з позицій загального психолого-педагогічного підходу до вирішення проблеми інтегральної цілісності навчання, виховання і розвитку в цілому та її забезпечення в процесі підготовки фахівців для освітньої галузі зокрема. Виокремлено методи (організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності; стимулювання інтересу до навчання та мотивації навчально-пізнавальної діяльності; контролю та самоконтролю за ефективністю навчально-пізнавальної діяльності), засоби та форми едукації. Наведено фрагмент практичного заняття, побудованого у формі ділової навчальної гри, у якому наглядно запропоновано засоби та методи едукації, з дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для студентів ІІ курсу спеціальності «Архітектура будівель і споруд» Національного університету водного господарства і природокористування м. Рівне. Едукаційний процес розглянуто як єдність трьох складників – педагога, учнів, предмета навчання-виховання. Узагальнено, що загальні завдання едукації – всебічний розвиток майбутнього фахівця.

Рассмотрено понятие едукации как эффективного средства целостности подготовки специалистов в ВУЗ. Проанализирована едукация по ее сущности с позиций общего психолого-педагогического подхода к решению проблемы интегральной целостности обучения, воспитания и развития в целом и ее обеспечение в процессе подготовки специалистов для образования в частности. Выделены методы (организации и осуществления учебно-познавательной деятельности, стимулирование интереса к обучению и мотивации учебно-познавательной деятельности; контроля и самоконтроля за эффективностью учебно-познавательной деятельности), средства и формы едукации. Приведен фрагмент практического занятия, построенного в форме деловой учебной игры, в котором наглядно предложены средства и методы едукации, по дисциплине «Украинский язык (по профессиональному направлению)» для студентов ІІ курса специальности «Архитектура зданий и сооружений» Национального университета водного хозяйства и природопользования г. Ровно. Эдукационной процесс представлен как единство трех составляющих - педагога, учащихся, предмета обучения-воспитания. Обобщено, что общие задачи едукации - всестороннее развитие будущего специалиста.

Consider the concept edukatsii integrity as an effective means of training in higher educational institutions. Edukation analyzed for its essence from the standpoint of general psycho-pedagogical approach to address the integrity of integrated training and development as a whole and its software in the process of training for education in particular. Allocated methods (organization and implementation of training and learning activities, to stimulate interest in learning and motivation learning and cognitive activity, self- monitoring and the effectiveness of learning and cognitive activity), means and forms edukation. Powered fragment practical lesson, built in the form of business training games, which clearly provides a means and methods edukation, on the subject "Ukrainian language ( for professional purposes)" for students of the 2nd year of a specialty "Architecture of buildings and structures" of the National University of Water Management and nature Rivne. Edukation process is presented as a unity of three components - the teacher, students, subject-learning education. Generally, that the general problem edukation - round development of future specialists.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського