Остапчук В. Цілісність мислення учнів при особистісно-розвивальному навчанні природничих предметів / В. Остапчук // Нова пед. думка. - 2013. - № 2. - С. 142-144. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Розкрито сутність цілісного мислення с позицій холістичного підходу. Зроблено теоретичний аналіз психофізіологічних принципів пізнання, в основі якого - поєднання образного та логічного компонентів інформації. Проаналізовано особливості його розвитку в учнів освітніх навчальних закладів. Наведено певні аспекти методики розвивального навчання, де застосовуються гносеологічно-інтеграційні методики: констатовано, що одним із головних методів вальдорфської школи є застосування образного методу викладу матеріалу, в системі Шаталова задіяно принцип півкульового синтезу. Охарактеризовано три мови переробки інформації в мисленнєфому процесі: словесно-мовленнєва, візуальна, моторна. Зроблено висновок що одним з універсальних теоретичних інструментів дослідження мислення є концепція функціональної асиметрії півкуль головного мозку людини, а також універсальна парадигма розвитку. Раскрыта сущность целостного мышления с позиций холистического подхода. Сделан теоретический анализ психофизиологических принципов познания, в основе которого - сочетание образного и логического компонентов информации. Проанализированы особенности его развития в учащихся образовательных учебных заведений. Представлены некоторые аспекты методики развивающего обучения, где применяются гносеологически-интеграционные методики: констатировано, что одним из главных методов вальдорфской школы является применение образного метода изложения материала, в системе Шаталова задействован принцип полушарного синтеза. Охарактеризованы три языка переработки информации в мысленном процессе: словесно-речевая, визуальная, моторная. Сделан вывод о том, что одним из универсальных теоретических инструментов исследования мышления является концепция функциональной асимметрии полушарий головного мозга человека, а также универсальная парадигма развития. This article deals ur’th wholeness of thinking its analysed the necessity of its development in pupils in the context of personally-developed teaching naturalistic subjects. Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)2-252
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|