РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508595<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Остапчук В. 
Цілісність мислення учнів при особистісно-розвивальному навчанні природничих предметів / В. Остапчук // Нова пед. думка. - 2013. - № 2. - С. 142-144. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розкрито сутність цілісного мислення с позицій холістичного підходу. Зроблено теоретичний аналіз психофізіологічних принципів пізнання, в основі якого - поєднання образного та логічного компонентів інформації. Проаналізовано особливості його розвитку в учнів освітніх навчальних закладів. Наведено певні аспекти методики розвивального навчання, де застосовуються гносеологічно-інтеграційні методики: констатовано, що одним із головних методів вальдорфської школи є застосування образного методу викладу матеріалу, в системі Шаталова задіяно принцип півкульового синтезу. Охарактеризовано три мови переробки інформації в мисленнєфому процесі: словесно-мовленнєва, візуальна, моторна. Зроблено висновок що одним з універсальних теоретичних інструментів дослідження мислення є концепція функціональної асиметрії півкуль головного мозку людини, а також універсальна парадигма розвитку.

Раскрыта сущность целостного мышления с позиций холистического подхода. Сделан теоретический анализ психофизиологических принципов познания, в основе которого - сочетание образного и логического компонентов информации. Проанализированы особенности его развития в учащихся образовательных учебных заведений. Представлены некоторые аспекты методики развивающего обучения, где применяются гносеологически-интеграционные методики: констатировано, что одним из главных методов вальдорфской школы является применение образного метода изложения материала, в системе Шаталова задействован принцип полушарного синтеза. Охарактеризованы три языка переработки информации в мысленном процессе: словесно-речевая, визуальная, моторная. Сделан вывод о том, что одним из универсальных теоретических инструментов исследования мышления является концепция функциональной асимметрии полушарий головного мозга человека, а также универсальная парадигма развития.

This article deals ur’th wholeness of thinking its analysed the necessity of its development in pupils in the context of personally-developed teaching naturalistic subjects.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)2-252

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського