Косовець О. Використання електронного підручника з інформатики в умовах інклюзивного навчання / О. Косовець // Нова пед. думка. - 2013. - № 2. - С. 171-174. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Визначено особливості створення електронного підручника для учнів з особливими освітніми потребами, в структурі якого повинен бути навчальний матеріал, який відповідає вербально-логічному, сенсорно-перцептивному, образно-уявному рівням пізнавального процесу за умов інклюзивного навчання. На прикладі використання навчального матеріалу для набуття навичок роботи з вікном "Папки" схематично подано систему навігації в структурі електронного підручника, яку виконано у вигляді текстових посилань-ролловерів. Определены особенности создания электронного учебника для учащихся с особыми образовательными потребностями, в структуре которого должен быть учебный материал, отвечающий вербально-логическому, сенсорно-перцептивному, образно-представляемому уровням познавательного процесса этих детей в условиях инклюзивного обучения. На примере использования учебного материала для приобретения навыков работы с окном "Папки" схематически представлена система навигации, которая используется в структуре электронного учебника, выполненной в виде текстовых ссылок-ролловеров. We analyze in the paper, the method and means of developing electronic textbooks for pupils with disabilities in inclusive education. Індекс рубрикатора НБУВ: З97 р(4УКР)2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|