Рудишин С. Д. Системний підхід до вищої освіти в Україні: освіченість, компетентність, національні цінності / С. Д. Рудишин // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 3. - С. 69-75. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.Досліджено можливості реформування системи освіти в Україні. Відзначено, що система освіти складається з закладів освіти, наукових і методичних установ, науково-виробничих підприємств, державних і місцевих органів управління освітою та самоврядування в галузі освіти. Розглянуто орієнтовану на компетентність освіту в Україні, яка є неодмінною, але не достатньою умовою для забезпечення освіченості населення, збереження й розвитку культурного фундаменту народу. Зауважено, що Болонський процес не слід розуміти як створення повністю ідентичних систем освіти в різних країнах: він призначений для зміцнення взаємозв’язків і поліпшення взаєморозуміння між різними освітніми системами. Подано рекомендації щодо ефективного використання Болонського процесу в Україні. Исследованы возможности реформирования системы образования в Украине. Отмечено, что система образования состоит из учебных заведений, научных и методических учреждений, научно-производственных предприятий, государственных и местных органов управления образованием и самоуправления в области образования. Рассмотрено ориентированное на компетентность образование в Украине, которое является непременным, но не достаточным условием для обеспечения образования населения, сохранения и развития культурного фундамента народа. Отмечено, что Болонский процесс не следует понимать как создание полностью идентичных систем образования в разных странах: он предназначен для укрепления взаимосвязей и улучшения взаимопонимания между разными образовательными системами. Даны рекомендации по эффективному использованию Болонского процесса в Украине. The possibility of reforming the education system in Ukraine. It is noted that the education system is composed of education , research and teaching institutions , scientific - industrial enterprises, state and local education authorities and governments in the field of education. Considered oriented competence education in Ukraine, which is essential , but not sufficient condition to ensure the education of the population , preservation and development of the cultural foundation of the people. It is noted that the Bologna process is not to be understood as creating a completely identical systems of education in different countries : it is designed to strengthen relationships and improve mutual understanding between the different educational systems . The recommendations on the effective use of the Bologna process in Ukraine. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)7
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|