РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508612<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Савчин М. М. 
Творчість як педагогічна проблема: тренінг творчості / М. М. Савчин, О. І. Гірний // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 3. - С. 43-51. - Бібліогр.: 23 назви. - укp.

Розглянуто застосування тренінгів творчості з групами вчителів хімії на курсах підвищення кваліфікації у Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти (ЛОІППО) з метою подальшого перенесення таких тренінгів у шкільний навчальний процес. Вказано, що тренінги засновані на концепціях дивергентно-конвергентного мислення та визнання творчості ремеслом. До складу тренінгів входять два популярні тести: тест альтернативних застосувань та визначення рівня дивергентного мислення і тест віддалених асоціацій, заснований на теорії асоціативності творчого мислення. Зроблено висновок, що творчість – унікальна властивість особистості, інструментом якої є надзвичайно складний процес – мислення, що вимагає оригінальної розв’язки проблеми чи задачі.

Рассмотрено применение тренингов творчества с группами учителей химии на курсах повышения квалификации в Львовском областном институте последипломного педагогического образования с целью дальнейшего переноса таких тренингов в школьный учебный процесс. Указано, что тренинги основаны на концепциях дивергентно-конвергентного мышления и признание творчества ремеслом. В состав тренингов входят два популярных теста: тест альтернативных приложений и определения уровня дивергентного мышления и тест отдаленных ассоциаций, основанный на теории ассоциативности творческого мышления. Сделан вывод , что творчество - уникальное свойство личности, инструментом которого является чрезвычайно сложный процесс - мышление, требующий оригинальной развязки проблемы или задачи.

The application of creative workshops with groups of teachers of chemistry at advanced training courses at the Lviv Regional Institute of Postgraduate Education for the purpose of further transfer of training in the school curriculum . Indicated that the training is based on the concepts of divergent - convergent thinking and recognition of creativity craft. The structure of training includes two popular test : a test of alternative applications and determine the level of divergent thinking and test remote associations , based on the theory of associative creative thinking. It is concluded that creativity - a unique property of the individual , a tool which is an extremely complex process - thinking , which requires isolation of the original problem or challenge .


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР-4ЛЬВ)783

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського