Ватковська М. Г. Особливості впровадження медіаосвіти в навчальних закладах Дніпропетровщини: досягнення, проблеми та перспективи / М. Г. Ватковська // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 3. - С. 37-43. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розглянуто досвід Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (ДОІППО) зі створення регіональної системи медіаосвіти та роботу зі створення єдиного освітньо-інформаційного простору. Розкрито досвід ДОІППО з оснащення загальноосвітніх навчальних закладів засобами інформаційно-комунікативних технологій, зі створення відкритої мережі освітніх ресурсів (засновано навчально-виховний портал, де кожна школа області й дошкільний навчальний заклад створюють свої сторінки, розміщуючи корисні поради методистів та спеціалістів). Важливим напрямом роботи ДОІППО є впровадження проектів: „Інформаційна система управління освітою”, „Електронний дошкільний навчальний заклад”. Висвітлено результати експериментального дослідження інституту за темою „Науково-методичні засади впровадження вітчизняної моделі медіаосвіти в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів". Констатовано, що упровадження системи медіаосвіти в навчальний процес повністю поєднується з завданнями гуманізації та демократизації освітнього процесу, а її впровадження в життя передбачає всебічний розвиток і збагачення життєвого потенціалу особистості. Рассмотрен опыт Днепропетровского областного института последипломного педагогического образования (ДОИППО) по созданию региональной системы медиаобразования и работу по созданию единого образовательно-информационного пространства. Раскрыт опыт ДОИППО по оснащению учебных заведений средствами информационно-коммуникативных технологий, по созданию открытой сети образовательных ресурсов (основано учебно-воспитательный портал, где каждая школа области и дошкольное учебное заведение создают свои страницы, размещая полезные советы методистов и специалистов). Важным направлением работы ДОИППО является внедрение проектов: "Информационная система управления образованием", „Электронное дошкольное учебное заведение". Представлены результаты экспериментального исследования института по теме "Научно-методические основы внедрения отечественной модели медиаобразования в учебно-воспитательный процесс общеобразовательных учебных заведений". Констатировано, что внедрение системы медиаобразования в учебный процесс полностью сочетается с задачами гуманизации и демократизации образовательного процесса, а ее внедрение в жизнь предусматривает всестороннее развитие и обогащение жизненного потенциала личности. Disclosed DRIPPE experience to equip educational institutions by means of information - communication technologies to create an open network of educational resources (based teaching and educational portal where each school area and preschool educational institution set up their pages , posting tips trainers and specialists ) . An important area of work is the implementation of projects DRIPPE : " Education Management Information System ," " Electronic pre-school educational institution ." An experimental study of the Institute on the theme "Scientific - methodological bases of introduction of the domestic model of media education in the educational process of secondary schools . " It was stated that the introduction of media education is fully compatible with the objectives of liberalization and democratization of the educational process , and its introduction into practice provides comprehensive development and enrichment of the life potential of the individual. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР-4ДНІ)783
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|