РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508620<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Богославець Г. І. 
Профільна старша школа - якою їй бути? / Г. І. Богославець // Пед. вісн.. - 2013. - № 1/2. - С. 2-4. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розкрито загальну мету сучасної освіти, а саме - створення якнайкращих умов для самопізнання, саморозвитку, а потім самореалізації власної сутності кожної особистості. Висвітлено значення профільного навчання в сучасній шкільній освіті. Розглянуто профільну старшу школу на прикладі західноєвропейських країн. Проаналізовано різні підходи й бачення шляхів упровадження й організації профільного навчання і серед українських науковців, методистів і практиків. Досліджено відмінність у поняттях «профільна освіта» і «професійна освіта» та визначено відповідні завдання у змісті шкільної освіти.

Раскрыта общая цель современного образования, а именно - создание наилучших условий для самопознания, саморазвития, а затем самореализации собственной сущности каждой личности. Определено значение профильного обучения в современном школьном образовании. Рассмотрена профильная старшая школа на примере западноевропейских стран. Представлены различные подходы и видение путей внедрения и организации профильного обучения и среди украинских ученых, методистов и практиков. Исследовано различие в понятиях «профильное образование» и «профессиональное образование» и определены соответствующие задачи в содержании школьного образования.

Disclosed is a common goal of modern education, especially the creation of the best conditions for self-knowledge, self-development, self-realization and after own essence of each individual. Determined is the importance of specialized education in the modern school education. Considered is the profiled high school as an example of Western European countries. Presented are the different approaches and vision of the organization and implementation of school education and among Ukrainian scientists, trainers and practitioners. Investigated is the difference in terms of "specialized education" and "vocational education" and identified the relevant tasks in the content of school education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського